Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Straf verhaal van Speedracer...


Mod66

Aanbevolen berichten

eerst moeten we het gezaag van Rene verduren en nu beginnen ze ons hier te spammen met gay foto's in 1 of andere obscure garage genomen...

Ja zeg das hier hier een deftig forum. Voor zo'n zaken zijn er andere forums he. ;-)

Link naar reactie

Alé, jongens doe maar, laat je maar gaan vooral niet zuinig zijn als jullie stoefen* met René

Dit laatste om ons forum technisch te houden

·Stoefen = Vlaams dialect voor pochen, bluffen, snoeven.

Voor de anderen die René niet moeten: Uw puberteitsperiode stopt als uw schaamhaar er mooi vol bijstaat.

Albert

Link naar reactie

Ja meester, direct meester, we gaan het niet meer doen meester...

Laat ons onszelf vooral beperken tot strikt technische en zakelijke antwoorden en vooral geen humor ten tonele verspreiden, opdat de goegemeente zeker niet gechoqueerd zou kunnen worden door schokkende foto's en onthullingen.

PS: zij die enkel technische antwoorden willen, blijf weg uit de rubriek 'chit chat'...

Link naar reactie

@ speedracer en Rene

het ;-) staat er wel met een reden he... het was ironisch bedoelt he gasten... het ziet er inderdaad naar uit dat jullie lot's of fun hadden. Om mij te choqueren zal je toch beter je best moeten doen hoor. hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha voila bij deze heb ik dan toch ook weer kunnen lachen waarvoor dank. ;-)

Cu soon somewhere on da road..

Enne omdat ik niet zo technisch ben aangelegd blijf ik bewust weg uit die rubriek en amuseer ik me des te meer in de chit chat room LOL

Link naar reactie

@Albert. Djeezes... Hoezo stoefen over René? Waar? Wanneer?

Trouwens, waarom reageer ik hier eigenlijk op? Ik heb een hekel aan dat soort gasten die te laf zijn om te tonen wie ze zijn en een vals profiel invullen. Albert Einstein hahahahaha. Wat een goeie, zeg. "Mijn Vespa?" "Ik zal eens kijken". Wat een antwoord. Oeps, 't is een Hondatje.

Foto was in de eerste plaats bedoeld voor wie er zondag laatst bij was, we hebben inderdaad zoals altijd veel leute en plezier gehad, ook met René. Raar, hé? Alsof je daar alleen maar ambras mee kan hebben?! Oh ja, die topic van verdraagzame vespisten - 0110 - ging dan toch alleen maar over politiek? Zoals ik toen zei, begin bij jezelf. Vergeten en vergeven, jongens!!

Link naar reactie
Alé, jongens doe maar, laat je maar gaan vooral niet zuinig zijn als jullie stoefen* met René

Dit laatste om ons forum technisch te houden

·Stoefen = Vlaams dialect voor pochen, bluffen, snoeven.

Voor de anderen die René niet moeten: Uw puberteitsperiode stopt als uw schaamhaar er mooi vol bijstaat.

Albert

Proficiat, uw eerste 5(!) berichtjes waren amper de moeite om te lezen, en dit laatste meesterwerk is wederom een echt literair meesterwerk zonder gelijke!

En wat bedoel je precies met 'ons' forum, dit forum is van de administrator en niemand anders, en na je 6 voortreffelijek posts geniet je hier echt nog geen respect. Doe zo voort!

Link naar reactie

Geachte heer Tom,

Uw zeer gewaardeerde proficiatering met mijn schamele 5 posts werkt wellicht stimulerend, waardoor dit aantal wellicht zal stijgen.

Over mijn literaire uitschieter bij het gebruik van het bezittelijk voornaamwoord “ons” vraag ik nederig uw vergeving.

Ik stel vast dat Uw posts getuigen van een hoogspitstechnologische kennis waardoor U bij mij in hoog aanzien staat. Doe zo voort mijnheer Tom.

Hoogachtend.

Albert

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...