Ga naar inhoud
Vespaforum.be

eindelijk! iemand die het durfde: COSA CUTTOFF


jeansprint

Aanbevolen berichten

neenee polle! alhoewel ik het wel eens zou durven riskeren om de schijf tezetten in een cosaframe, ze hebben één voordeel, je koopt ze voor een prikje, een mooie cutoff zal het nooit worden! bekijk de voorgaande foto's maar, tot één dezer polle en vergeet u vlaai nie hé! jeansprint

Link naar reactie

haha, dan weten we ook in eens waarom niemand het 'durfde'.

Niet te doen. Nu wordt het me toch teveel.

Kijk, iedereen zijn stijl en respect voor ieder zijn smaak.

Als je een cutof of een rat of een skelly wilt en maakt, werk die dan fatsoenlijk af he.

Durven is één ding, maar kunnen en willen is een ander.

Niet gewoon de scooter in gemonteerde toestand met een slijpschijf te lijf gaan, maar goed voorbereiden, mallen maken voor het slijpen zodat je een SYMETRISCHE scooter overhoud straks.

Laat staan het esthetische van de zaak, of een cosa al dan niet mooi is.

Als je wat verder in de toekomst kijkt dan is de volgende eigenaar die je cut down in zijn handen krijgt nog steeds gemotiveerd om in dezelfde geest de scooter te houden.En niet straks op de custom show één van de honderde gecutte frames die onder de tafels liggen te roesten voor de komende 100 jaar, enkel hun gewicht aan ijzer opbrengen.

Maar een cosa frame gewoon met het blote oog verslijpen en onbezorgt voor het bekomend resultaat en zonder oog voor wat detail, daar heeft niemand wat aan zelfs de slijpschijf niet!

Zonder smaad aan de projecten van Jeansprint natuurlijk, daar kruipt tenminste wat denkwerk in.

Link naar reactie

Designo schreef: "Zonder beledigend te willen klinken maar volgens mij is een Lambretta hier beter geschikt voor".

@Designo: Please, laat de laatste Lambretta's zoals ze zijn en vermink ze niet. Als ze een Cosa nog lelijker wil maken dan die al was, tot daar aan toe.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...