Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spiegels PX 125


il fenomeno

Aanbevolen berichten

Beste Erik

Ik weet dat het zeveren wordt. Toch wil ik nog iets recht zetten

Onwetend? Zelf gij komt met een wettekst.

En dan nog vertelt iemand dat hij zijn spiegels er af zal zwieren.

Hier op het internet, waar iedereen op de wereld het kan lezen.

DAT IS DOM.

Groetjes René

Link naar reactie
ART 30. Achteruitkijkspiegels.

§ 1.

De motorfietsen op twee wielen met of zonder zijspan. waarvan de goedkeuringsaanvraag na 1 januari 1975 en voor 1 januari 1983 ingediend werd. moeten voorzien zijn van ten minste één achteruitkijkspiegel aan de linkerzijde van het voertuig.

Beste René

Deze wettekst heb ik via jouw link kunnen bekijken (jouw eerste post, waarvoor nogmaals dank). Net omdat ik las dat een spiegel wel degelijk verplicht is en ik dacht dat het niet was heb ik deze erop gezet om mijn fout antwoord te corrigeren door...

En tja als iemand dan nog steeds zonder spiegel wil rondrijden dan is dat maar op eigen verantwoordelijkheid hé. Men kan nu alvast niet meer beweren dat ze het niet weten want het is we heel lang besproken... ;-)

Zelf rijd ik ook zonder spiegels maar door de wettekst te lezen ga ik toch terug een linkerzijspiegel plaatsen. Je ziet: het heeft dus voor sommigen wel degelijk effect om uit te wijden over dit thema ;-) En René no hard feelings hoor ;-)

Link naar reactie
Beste Erik

Ik weet dat het zeveren wordt. Toch wil ik nog iets recht zetten

Onwetend? Zelf gij komt met een wettekst.

En dan nog vertelt iemand dat hij zijn spiegels er af zal zwieren.

Hier op het internet, waar iedereen op de wereld het kan lezen.

DAT IS DOM.

Groetjes René

laten we het internet dan algemeen afsluiten want het staat vol domme dingen..hé rene:D

Link naar reactie

Zo'n uitspraken getuigen inderdaad opzich ook niet echt van een ontwikkeld intellect. En het is eerder naïef om te denken dat ook maar iemand zich gaat bezig houden met forums als dit te controleren op mensen die zonder spiegels willen rijden :-)

Maar goed, laten we vriendelijk blijven tegen elkaar. We zijn er toch om mekaar te helpen.

Link naar reactie
Zie zo, er is weer een stoere éénhersencellige rambo geholpen

van waar die frustratie?? is het den ouderdom??

Beste rene..iemand die perfect alles volgens de wet doet bestaat niet..ook JIJ niet! Zeggen van wel zou wel heel hypocriet zijn.

Dus ik zou zeggen hou de scheldpartijen voor u zelf anders hoop ik uit de grond van mijn hart dat je eindelijk van het forum wordt gesmeten!

btw smijt albert er ook ineens maar af..tzijn toch maar stokers

groeten

sam

Link naar reactie

René proficiat

De forummers weten nu dat het verboden is om de spiegels van hun scooter af te zwieren.

Ook de boodschap met de vermanende vinger, naar de mensen die zonder grondig opzoekingwerk iets verkondigen, is aangekomen. Dat merk je aan hun reactie.

Mijn profiel was inderdaad fout Sedert september 1933 woon ik niet meer in De Haan. Maar lig begraven in Prinseton

René soms denk ik dat wij familie zijn. Woonde uw grootmoeder naast mijn vriend James in de Christinastraat in Oostende?

Salut, ik kruip er weer in

Albert (Bertje voor de vrouwen)

Link naar reactie

@ LX125

jaja, bij u gaat da allemaal maar op ne PX lukt da toch ni zo goed zenne, of ge moet 1 en ander aanpassen. Spiegeltje dat meedraait met uw handvat zal knap lastig zijn denk ik ;-)

Link naar reactie
seg kheb net mijn originele spiegels van de px gehaald..iemand een idee waar je een kapje kunt kopen voor de gatjes? Ben al is gaan horen in de shop maar daar verwezen ze me naar nen badkamerwinkel...

Kgaan er een ander spiegeltje opzetten

Dag Sammie,

ik werk in een badkamerwinkel, maar zou de deze toch niet gebruiken, zou eerder gaan naar Auto 5 of Vespashop.

Greetz

Steve

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...