Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spiegels PX 125


il fenomeno

Aanbevolen berichten

Als ge goed weet dat het verboden is, hier op het forum komen vertellen dat ge het toch zult doen vindt gij misschien stoer, ik niet.

Daarbij schaadt ge, met prietpraat, het imago van dit forum dat zijn faam kreeg door de inbreng van competente Vespa freaks.

2.000 keer bekeken en 76 antwoorden om “ja” te zeggen. Hallo?

Geen wonder dat de oude garde verdwenen is.

Link naar reactie

Beste René , wat bedoelt ge me de "oude garde verdwenen is ". Ik rijdt al met scooters van voor het "E-mail en computer" tijdperk ,toen dat mensen nog brieven schreven en ik zaag toch nie over "van toen dat de legerdienst bestond" .Laat die jongen gasten af en toe eens wat swansen en de mensen die het echt serieus bedoelen zullen wel weten met welke antwoorden ze rekening moeten houden.vriendelijke groeten van ne bijna veertiger. Quick

Link naar reactie
Daarbij schaadt ge, met prietpraat,het imago van dit forum ...

Klopt René, en de grootste prietpraatverkoper hier is ... ??? Cut the crap, man. Dit is een forum, en op een forum wordt gediscussieerd en ja: af en toe ook onzin verteld. Als ge daar niet tegen kunt, en elke keer opnieuw 'mister know-it-all' komt spelen met een ongelofelijk arrogant bakkes dan nog ... blijf dan gewoon weg.

Soit, topic mag voor mij echt wel afgesloten worden hoor.

ps.: px zonder spiegels is en blijft voor mij mooier en that's final !

Link naar reactie
Als ge goed weet dat het verboden is, hier op het forum komen vertellen dat ge het toch zult doen vindt gij misschien stoer, ik niet.

Daarbij schaadt ge, met prietpraat, het imago van dit forum dat zijn faam kreeg door de inbreng van competente Vespa freaks.

2.000 keer bekeken en 76 antwoorden om “ja” te zeggen. Hallo?

Geen wonder dat de oude garde verdwenen is.

tegen wie heeft hij het eigenlijk?

Link naar reactie

Ach, ach. Wat is dat erg !!

Supervespa, had ik u niet verwittigd dat het lezen van mijn antwoorden schadelijk is voor de gezondheid?

Geef toe dat ge het vergat. En nu?

Een biologische kuur met Omega 3, gemengd met verse actieve bifidus op een bedje van levende enzymen zal hopelijk enig soelaas bieden

Doeiiiiiiiii

Link naar reactie

Moraal

in mijn leven deed ik ook dingen die niet wettelijk waren, maar zette dit nooit in de krant.

Ja Umberto mijn opmerkingen komen soms hard aan. Maar ik geniet van de mensen die in het gordijn zitten.

Albert wist dat ik een oude deugniet ben

Nu ben ik weg. Ik ben stemklaar.

ps.: px zonder spiegels mag niet en that's final !
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...