Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spiegels PX 125


il fenomeno

Aanbevolen berichten

Beste Ronald,

Ge hebt een perfecte scooter gekocht voor het hedendaags verkeer, waarvoor proficiat. Maar! wetende dat ge waarschijnlijk geen kl… zult zien, wilt ge toch de veiligheid er van verminderen door uw goede spiegels er af te zwieren en te vervangen door een kleine aan het beenschild.

Daarbij, als je een goede duw tegen dat spiegeltje geeft heb je een boel schade. Maar je hebt wel het voordeel dat je met de voet het een en ander kunt recht schoppen.

Link naar reactie

Beste René.. je hebt gelijk.. ik ga da spiegelke an mn beenschild ni monteren.. heeft geen nut.

Maar spiegels heb ik er afgehaald. geeft ni veel verschil.Ik heb alle manieren geprobeerd om ze in te stellen.. maar je zag er weinig tot niks mee. Ze zouden om goed te zijn véél verder naar buiten gemonteerd moeten zijn. nu zie je alleen een groot deel van jezelf in de spiegel. En aangezien ik ni de mooiste mens ben ;-)

Toch bedankt voor je reaktie.

Link naar reactie

Als ge de ijzers waar U spiegels op hangen meer naar voor draait dan wordt de hoek van U spiegels groter en kunt ge wel door U spiegels zien . Ik rijdt al jaren op mijn spiegels en heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Link naar reactie

René, waarom ben jij altijd toch zo boos?

Enkele weken geleden ontdekte ik dit forum. Naast de goede informatie die je gaf moest je ook een sneer geven over mijn onbekendheid (ik beloof mijn profiel aan te passen als ik wat meer tijd heb)Als verwelkoming kon dat tellen. En telkens zie ik je hier en daar mensen benoemen.

Ik denk dat jij heel wat van Vespa's kent en op het forum goed kan helpen, maar je stijl schrikt sommigen toch wat af denk ik.

Sorry voor de offtopic

Link naar reactie

Boos? Nee absoluut niet!! Integendeel! Jullie kennen René niet, hij amuseert zich te pletter.

Maar met zijn slecht karakter profiteert hij om de vloer te vegen met iemand die voor heel de wereld stommiteiten verkondigt.

Als ge dingen doet die verboden zijn ben je een kieken. Een kieken² als je dat op het forum vertelt.

Begrijp je?

Link naar reactie
Boos? Nee absoluut niet!! Integendeel! Jullie kennen René niet, hij amuseert zich te pletter.

Maar met zijn slecht karakter profiteert hij om de vloer te vegen met iemand die voor heel de wereld stommiteiten verkondigt.

Als ge dingen doet die verboden zijn ben je een kieken. Een kieken² als je dat op het forum vertelt.

Begrijp je?

René, zijn jullie met z'n twee?

Link naar reactie

Ik heb zo'n vermoeden dat Albert en René eigenlijk dezelfde persoon zijn. Volgens mij is het profiel Albert een cover van René om ons goed te hebben liggen. Albert heeft maar 2 bijdragen en hij begint met "Juffrouw", zonder te weten of de aangesprokene een heer of een dame is. René doet net hetzelfde hierboven ...

@René/Albert : busted or not ?

grtjs - Umberto

Link naar reactie

Tuurlijk dat René en Albert dezelfde persoon zijn! Een tijd geleden stond er bij rené zijn profiel een foto van A.Einstein... En maar beweren dat iedereen hier dom is (nog nooit gehoord van onwetendheid zeker)...en zelf kankeren op mensen die hun profiel ni invullen en zagen over mensen die niet genoeg kennis van zaken hebben, ja zeg: GROW UP!

Link naar reactie

Ik zeg meestal jufrouw of madam als ik de seks van de ander niet weet.

Kunt ge u inbeelden dat ik meneer zeg en het is een vrouw.

Dat zou pas een flater zijn! Spaar me daar van!

Hans goeie vraag

Niettegenstaande het komkommertijd is draait Jurgen's forum.

Wat een ambiance. Moest iemand onmiddellijk 'ja' geantwoord hebben op uw vraag was de kous af. Nu zijn we toch wel eventjes bezig.

Salut

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...