Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rally180


josse

Aanbevolen berichten

Van een PX200 of rally 200-cilinder is de 'spigot'(stuk dat in de carter schuift) 2 mm groter van diameter dus die past niet in een rally 180 carter.

Dus je moet ofwel een 200-cilinder afdraaien, ofwel de 180-blok uitdraaien, voordeel van de 180-blok uitdraaien is dat je dan gelijk welke cilinderkit voor een PX200 kan monteren EN gelijk welke uitlaat voor een PX!

Aan de andere kant, een 200clinder afdraaien kan je zoveel en zo vaak je wil, geen kwaad, er zijn er genoeg, een rally 180-blok is natuurlijk iet zeldzamer...

Link naar reactie
ah, ok. Ik was slechts gewoon nieuwschierig :) Heb zelf geen Jeanettebak en nooit gehad ook...

Nice one :-)

PS: Hier in belgië schrijven wij nieuwsgierig met een 'g', volgens het 'Algemeen Nederlands', of reiken de woordenboeken nog niet tot in de lage nederlandse polders...?

Link naar reactie
ah, ok. Ik was slechts gewoon nieuwschierig :) Heb zelf geen Jeanettebak en nooit gehad ook...

Nice one :-)

PS: Hier in belgië schrijven wij nieuwsgierig met een 'g', volgens het 'Algemeen Nederlands', of reiken de woordenboeken nog niet tot in de lage nederlandse polders...?

man man, dit wordt lachen !

België schrijven we hier met een hoofdletter

Link naar reactie

Damnit! Da's de schuld van mijn überfantatische draadloze klavier dat her en der volledig willekeurig letterjes (of in dit geval de Shift-toets) negeert.

En natuurlijk ben ik te lui om steeds alles te herlezen, en dan ga je af gelijk een gieter natuurlijk!

Mental note to self: Geen commentaar meer geven op schrijffouten... en je eigen rommel HEEL goed herlezen alvorens op verzenden te klikken!

Ps: 'Nederlandse' polders moest OOK met een hoofdletter!

@ Josse: Volzinnen worden beëindigd met een punt, als we dan toch anaal gaan doen over correcte spelling en zinsbouw! :-)

Bring on the bashing!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...