Ga naar inhoud
Vespaforum.be

17 September: Classicscooter rondrit


stanman

Aanbevolen berichten

@Supervespa

Wij sluiten ook bij aan in Wommelgem.

Misschien hebben we een paar ervaren baancommisarisen nodig want ik vermoed dat het al een grote groep zal zijn...

VCA??

Let op want je bent alleen in orde als baancommisaris als je én een fluo jasje aanhebt met daarop vanachter 'WEGKAPITEIN' erop én je moet een bordje C3 (of zoiets, die witte bol met een rode rand errond) meehebben als je ergens de weg wil afzetten!

En eigenlijk moet je daar een opleiding/cursus voor volgen.

Link naar reactie

Dag vespanuts,

Hoe laat vanuit brasschaat Mac donalds (where ???) (naast Rietje denk ik) en hoe laat aan't rond punt van wommelgem.

@ erix:

blij dat je weer rijdt ! Doe nu geen burn out he (grapje)

@ Quick:

wear your white shoes !

grtz

Peter Pewe

Link naar reactie

Eigenlijk is dat al Schoten ... aan den oprit van de Kleine Bareel voor de E19 richting Breda. Niet ver van de splitsing van de Bredabaan naar Brasschaat en Kapelsesteenweg naar Kapellen. Samenkomst vanaf 09.00h, vertrek 09.10h naar't rondpunt van Wommelgem waar we om 09.30h terug vertrekken ...

Ik heb een nieuw topic gestart voor vertrek uit Antwerpen:

Check: http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=88591

Link naar reactie

Sorry dat ik een nieuw topic begin voor de zondag, maar ik kan eigenlijk niet zo goed meer volgen met hoeveel we nu vertrekken uit Antwerpen. Bovendien is er een nen hoop die niet op het forum zit, en die dus de afspraken missen.

Daarom: er is waarschijnlijk een deel vespisten die van Antwerpen rechtstreeks naar Nieuwrode rijden via de Liersesteenweg. Da's zo'n 40km vanuit Wommelgem, en da's niet de route die ik ga volgen.

Verder is er nen hoop die omrijdt via Ranst, Broechem, Nijlen, Herenthout, Morkhoven, Voortkapel (waar we ne koffie of pils-stop doen), Zoerle Parwijs, Herselt en zo naar Aarschot. Reken op een dikke 50km.

Kan iedereen die goesting heeft om mee via de tweede route te rijden gewoon een mailtje sturen naar mij? Dan kan ik een laatste mail rondsturen naar iedereen met de uren van vertrek etc. + dan weet ik eindelijk met hoeveel dat we zijn. Anders kan mijn moeder (die heilig zou moeten verklaard worden) niet voldoende bier of koffie voorzien.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...