Ga naar inhoud
Vespaforum.be

17 September: Classicscooter rondrit


stanman

Aanbevolen berichten

moet Lieve dan opnieuw een extra regenbroek meebrengen voor alex?

breng misschien gelijk een gewone broek mee, dan valt 't minder op dat em gevallen is... Of misschien een roze rok van Lieve, dan is hij direct assortie met zijn T5... :-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

en wie komt er?

ik ben van de partij.

Link naar reactie

@ Quick, Ar & Supervespa

ist misschien dan niet beter dat we ergens centraal afspreken op een bepaald uur? Ik zie dat er een hoop via Wommelgem gaan, dus die passeren automatisch de parking van de Mc donalds...

Jaja mensen, I'm back on the road again!!!

Link naar reactie

ik zal wel aant rond punt wachten zoveel verder is da nu ook weer ni van wijnegem. Maar om hoe laat dan?

Gaan we daar het drukste punt wat bezetten met de vespa's dat word nog lachen... hopelijk dan toch ergens aan de kant enni int midden van de baan LOL ;-)

Link naar reactie

@gs160: We rijden langs klein baantjes naar ginder en maken nen omweg via voortkapel. In totaal is het zo'n 68km vertrekkende vanuit brasschaat. Dus ik denk dat dat een dik uur, of 1,5 uur rijden is... Maar we doen nog nen tussenstop en zo ... dus ge moet toch wat marge voorzien om op tijd daar te zijn hé ...

Afspreken aan de mcdonalds is goe voor mij. Als we om halftien aan't rondpunt moeten zijn, da's toch 15 min.rijden, dus om 09.10u aan de mcdonalds?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...