Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zondag 27 augustus 4de vlaamse ardennen rondrit


christophe

Aanbevolen berichten

Na bijna jaarlijkse gewoonte is het weer van links na rechts en van onder naar boven in de Vlaamse Ardennen.

Verschillende heuvel liggen te wachten om beklommen te worden.

Taaienberg, Koppenberg, Eikenberg, zijn er maar enkele van die " beroemde " heuvels.

Na de rondrit verwachten ze ons op de dorpsfeesten van Nukerke, waar we naast oldtimer tractor onze vespa of lambretta mogen showen. Ter compensatie kregen we een drankbonnetje en voor de mensen die honger hebben kunnen ze nog een braadworst of ribbekes blijven eten.

Afspraak om 13 a 13u30 aan de spar te Nukerke. Rondritje van ongeveer een 70 km.

Christophe

Link naar reactie

stoffie ik ook,nu zonder pech,lol

Link naar reactie

voor de mensen uit antwerpen.. wij vertrekken om 9.15u aan den ESSO benzinestation van linkeroever

om dan tegen half elf ongeveer aan te pikken met de mensen van de Gentse club waarmee we samen rijden naar

Nukerke

9.15 !!! vertrek

Link naar reactie

@ LX heb net telefoontje gekregen dat mijn cilinderkit vandaag is binnengekomen om 11u om precies te zijn. Frank gaat proberen het in orde te krijgen tegen vant weekend (Joehoe), maar dat neemt ni weg dat ik nog altijd ni meekan vanwege verplichtingen opt werk... But hey, you'll see me soon on the road again (so BEWARE!) LOL ;-)

Link naar reactie

Dus voor de mensen van Gent en Antwerpen verzamelen om 10u30 aan de Dampoort. Als VCA is aangekomen rijden we door naar de sterre waar we verzamelen om 11u/11u15 aan de schell. Voor de 50cc zorg zeker dat jullie tegen 11u aan de sterre zijn dan worden jullie op weg gezet en daarna vertrekken wij tegen 11u30 /11u45 naar Nukerke.

Zo halen wij de 50cc in en komen we samen aan in Nukerke.

Groeten Mister T Kwinten

Link naar reactie

Ongetwijfeld de meest chaotische rit van de laatste jaren, 2 scooters defect, één noodreparatie, één platte band, en op een bepaald ogenblik reden er 3 groepen op 3 plaatsen en ik en nog een paar stonden halverwege te wachten... Wel leuk ritje en goe weer! Volgend jaar terug?

By the way, heeft er iemand foto's getrokken?

Link naar reactie

iemand nog foto's?

ik dacht dat VNB7 mijn privacy aan het schenden was tijdens de rit?

lol

Link naar reactie

Ewel, als er nog één keer iemand zo vriendelijk wil zijn om me in detail uit te leggen hoe je hier in godsnaam een reeks foto's post, dan doe ik da meteen... Het lukt me namelijk weeral nie... sorry

Dank bij voorbaat

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...