Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voor allen die goesting hebben


Mister T

Aanbevolen berichten

Ik ga zondag naar Oostende voor die rondrit iedereen die mee wil rijden kom maar af. Ik sta aan het station Gent Dampoort om 11u en vertrek om 11u15.Normaal ga ik naar het eerste verzamelpunt dus zwembad Oostende maar mochten er 50cc meerijden dan rijden we naar Brugge.

Voor de mannen van Oostende da zwembad waar is dat ergens in oostende.

Groeten Mister T, Kwinten Vespa Club Gent

Link naar reactie

Dag Kwinten.

Als je van de oude baan naar Oostende rijdt, en je komt op het Kennedyrondpunt, om naar E40 te gaan, dan neem je op de rotonde de 1ste afslag, richting CENTRUM en STATION...

Aan de eerste lichten ga je linksaf, aan de rotonde neem je de 3de afslag onder een brugje.

Dan kom je terug op een rond punt, dan neem je de eerste rechts (Prinsenlaan).

Als je dan rechtdoor rijdt, dan kom je aan een groot kruispunt (petit Paris) met lichten en in het midden gras of zoiets, in feite moet je dan rechtdoor, maar dat gaat niet. Dus, ga je rechtsaf, en aan de lichten direct naar links (dan passeer je een APOTHEEK aan je rechterkantop de hoek). Dan ga je direct naar rechts (Koninginnelaan), altijd rechtdoor en dan kom je aan het zwembad van Oostende.

Misschien ga ik mee!

Groetjes,

D&K

Link naar reactie

Ondanks de regen heb ik me weer super geamuseerd, twaren schone baantjes. Just kloteflikken in Oostende die wa interessant wilden doen.

Moest Tom da ier lezen, wa was dien site nu weer waar ze alles testen van vespa, twas nen Amerikaanse maar kben de naam kwijt.

Groeten,

Diceman,of Johan met de rode gts.

Link naar reactie

Flikken stoppen en wij rijden met ne man of 10 door een stop bord en over een volle witte lijn omdat we dachten dat ze ons door lieten met alle gevolgen.

Link naar reactie

Vroeger stond daar zo'n omgekeerde driehoek en witte pijlen op de grond, voorrang geven indien nodig, maar nu stond daar sinds heraanleg van het kruispunt een STOP-bordje...

en de politie stond voor een rood licht te wachten...

Zijn ons dan gevolgd tot aan het rendez-vous punt waar we met 15 stonden en hebben dan beslist dat 15 scooters controleren waarschijnlijk teveel papierwerk zou zijn en zijn het terug afgebolt na een kordate verduidelijking van wie er in Oostende de baas is!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...