Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2 vraagjes


stanman

Aanbevolen berichten

1 brede band, brede velg (cosavelg of 2 brede delen), afstandsring en een opvulstukje voor je swingarm van je motorblok.

2 kijk even op het GSF rond, in Duitsland hebben ze er vast wel ervaring mee.

Link naar reactie

wat ge ook niet moogt vergeten een steverige achterveer best zelfs bitubo daar het wiel verder van de motor zit er meer krachten op komen en zo een torsie mogelijk is en de veer bol komt te staan en met een bitubo is dit niet

grtz sidvespa

Link naar reactie

stany, vergeet verder niet dat je je primaire as, incl. de lager enz anders gaat belasten met snellere slijtage als gevolg, ikzelf zou gaan voor een cosa velg en cosa band, enkel langere vijzen in je remtambour draaien, een paar rondelen er tussen en klaar is kees, oogt al iets stoerder en lijkt mijn inziens stukken betrouwbaarder, janneman

Link naar reactie

je kan gelijk hebben jean, daarom stel ik hier ook de vraag, omdat ik begot de voor en / of nadelen niet ken, in oostkamp stonb net voor mijne neus zo'n een nieuwe px met een brede band, vond ik geweldig hij had ook een sip performance pijp^, het was een zwarte px, mischien iemand van het forum??

Link naar reactie

Met een 130/70 band achter heb je wel een heel stuk meer remvermogen vanwege het extra rubber op de weg. Rijdt verder ook erg goed. Ooit eens met een Vespa P200 van een maat gereden die zo'n achterband had. Achterwiellagers heb ik hem niet over gehoord, zijn koppeling en/of krukas gingen sneller kapot...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...