Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Danger Seekers SC run (Duitsland), wie gaan er?


T5Scooterboy

Aanbevolen berichten

inderdaad Jan en ik gaan zeker. Onze dames gaan ook mee waarschijnlijk maar met de auto, ze nemen onze bagage mee en bbq, partytent en ander leuks

DJ Patje (bekend van onze Oysterbank run) draait daar trouwens

vorige weekend naar Marl geweest voor de 402m super sprint en dan kom je voorbij deze locatie, zo'n 180km van Antwerpen, snelweg tot Venlo, dan binnendoor nog 40km

exacte starturen volgen nog

Link naar reactie

Was een zeer geslaagd weekend. Was de enige Nederlander (tot zaterdagavond 1:00 uur 's nachts dan toen Andy Reid met wat verdwaalde Amerikanen voorbij kwam. Hadden er vanuit Amsterdam 12uur op gereden met 5 PK-tjes...). Waren aardig wat Belgen. Geert nog goed thuisgekomen met die gare T5? :) De mijne kreeg in Nederland ook kuren, kon niet sneller meer dan 95 a 100 km/u... Wordt nieuwe zuiger bestellen denk ik.

@Erix: ik heb jou niet gezien...

Link naar reactie

tja, ik had zelf wat problemen gehad met mijn PX... Heb heel de zondag bezig geweest met de elektriciteit. Alles is weg (pinkers, voor-achter en remlichten, naftmeter, etc...). alles nagekeken en op eerste zicht niks stuk (zekeringen, draden, etc..) denk dus dat er iest mis is met met stroomtoevoer/bakje waar alles samenkomt. Iemand ander suggestie/oplossing???? Ik moet dus nu zien dat ik voor den donkere thuis ben want zonder licht is ook ni alles

Dit weekend zeker Tholen, met of zonder elektriciteit!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...