Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie bezit er een Vespa PX200E ?


Mahieu

Aanbevolen berichten

hallo, wat ik je meteen kan meegeven is dat de frames uit die jaren de beste zijn uit de px reeks, zelfs beter dan de nieuwe die nu van de band lopen, jan

Link naar reactie

De PX arcobaleno was de eerste facelift van de P200 reeks (gestart in 1977/78)

en bestond vanaf 1984. Verschillen waren o.a. een hoekiger stuur ; kilometerteller

met ingebouwde benzinemeter , sommige modellen electrostart , een hoekiger neus

vooraan , dikkeren as voorwiel en gewijzigd zadel met beugel in chroom.Geintegreerd stuur/kontaktslot en een iets anders handschoenkastje.

de nieuwe px disc modellen zijn nog steeds op dit model gebaseerd ...

Link naar reactie

Vind persoonlijk Ć©Ć©n van de mooiste modellen :P200. Altijd mee gereden P 200 met een PX zadel dan wel al was het maar om makkelijker bagage vast te maken. Thans rij ik toch met PX 200 maar wel met een cosa zadel.

Link naar reactie

hallo, ik doe het via deze website: http://reg.imageshack.us/, je kan hier afbeeldingen uploaden uit jou bestanden en de link van je foto in je bericht op het forum verwerken, als het goed zit verschijnt de foto dan in je bijdrage, is een doenbare zaak voor iedereen, ben zelf ook een computerleek en dit lukt me!! zeker eens proberen, de jean

Link naar reactie

Ja, wij! Rode, bordeaux en zwarte Px voor het betere veldwerk. Ideaal om elke file voorbij te rijden.

N

Link naar reactie

@Mahieu: Mooie PX. Heb er zelf ook een van 1984. Groot voordeel t.o.v. de P200E (de voorloper) is dat het frame een stuk stijver is geworden waardoor de scooter stabieler aanvoelt.

Volgens de boeken is ie zelfs al in 1983 uitgekomen in Italiƫ en kwam in 1984 voor het eerst de elestart.

Link naar reactie

img13668nq.jpg

gekocht van een 70 jarige man,eerst eigenaar, heeft deze in '84 gekocht op het autosalon te Brussel,

3500 echte km mee gereden, stond nu al 20 jaar in een droge garage onder een deken,

en nog steeds met nummerplaat, dus inschrijvingsbewijs en gelijkvormigheidsattest waren er bij, je komt het niet elke dag tegen, echt een pareltje

groeten Luc

Link naar reactie
  • 2 weken later...

zoiets... das nen droom om tegen te komen en ook mee te rijden

ik heb ook zo ene (alleen een beetje rot) maar rijden...

sinds ik hem heb snap ik waarom iedereen nen 200 wilt

als ge hem weg doet "let me ook maar know !!!!"

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...