Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GRANT-sport


nero

Aanbevolen berichten

Volgend jaar op het circuit van Lezennes ga je geen excuses meer hebben om je te meten met de besten ;-)

Zo'n snelheidsduivel!!! Je zult er wel slicks moeten opleggen ipv die white whalss...

Knap werk Nero !

Greetz Bjorn

Link naar reactie

@ fayes: had ik dat geweten...:)

@pieter-jan: hij rijdt heerlijk! De zitpositie is zelf beter als die van mijn 180ss, vind ik. Ik ga wel nog een paar kleine "veranderingen" doorvoeren: de veer van de aftermarketvering wordt opnieuw veranderd door de originele, in relantie trilt de nieuwe veer tegen de carroserie, wat een storend geluidje opleverd. De schokdemper wordt wel behouden. Verder moet het versnellingsapparaat nog vervangen worden omdat hij soms (bij goed optrekken) van vitesse durft te herspringen. Daar het schakelkruis vervangen is en er heel wat speling op het apparaat zit, vermoed ik dat dit de oorzaak is. Voor de rest haalt hij in rodage vlot 80 km/u zonder vol gas te geven.

@B-man: de banden worden zeker nog veranderd, maar of dat dit voldoende zal zijn om met de beste mee te kunnen op het circuit, daar vrees ik een beetje voor... Maar, als ik daar af ga, zal het toch met een mooie look zijn.:)

@THQS: diene rode tekst is ook niet voor op te eten, ge moet die daar eerst af doen.:) Groetjes, nero.

Link naar reactie

Vandaag een uitgebreid testritje gedaan van een goeie 100km en in de striemende regen naar huis gereden zonder in panne te vallen!

Wat gisteren niet lukte, lukte vandaag wonderwel. Hier een paar filmpjes in eigen regie,

cameraman: nero

acteur: nero

producer: nero

(dit om te zeggen dat de kwaliteit niet super is)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Hey Pieter,

heel knap man. Mooi om die GS te zien knetteren doorheen het woeste Belgische land :)

Ik moet echter Thomas bijstaan in zijn mening over die Formula sticker. Ik vind hem er niet echt op passen. Als je me laat weten welke tekst of afbeelding je er heel graag op wil, stuur me dan maar een berichtje en ik zal eens zien wat ik voor je kan betekenen.

Groeten,

Kurt

Link naar reactie

Eigenlijk wist ik zelf nog niet welke bestickering ik zou aanbrengen, daarom ben ik zaterdagochtend naar de auto 5 gereden om te zien wat ze hadden om de vespa een extra sportief tintje te geven. De keuze daar is echter zeer beperkt, daarom ben ik maar voor de meest "sportieve" sticker gegaan. En eigenlijk vind ik die rode toets niet slecht, maar ja, ik heb een rare smaak volgens sommigen...:). Een eigen ontwerp is natuurlijk iets totaal anders.

Kurt, ik zal je aanbod zeker in gedachten houden, bedankt. Groetjes, nero.

Link naar reactie

Schitterend Nero,

weer een GS op de baan, ze zouden je toch ondertussen een standbeeld moeten maken daar...

Het logo voor 'Abarth' is iets anders dan die scorpioen, desondanks mooi gedaan.

Wordt tijd voor een GS'en-rit of een GS-400meter sprint of iets dergelijks.

Link naar reactie

Hey Pieter, het had nog grappig geweest om iemand te gaan zien lopen met uwe camera terwijl gij uit beeld zijt... .. Scooterke bolt precies wel goe. De eerste versnelling is wel redelijk lang me dunkt?

Mike.

Link naar reactie

@Mike: moest er iemand zijn gaan lopen met mijn camera, zouden de beelden hier niet te zien zijn, tenzij dat ik de achtervolging inzet (en hij zou niet ver komen:)).

@Michele: die schorpioen is wel degelijk een (van de meerdere) abarthlogo. De letters heb ik er niet bij gekleefd omdat de schijven dan altijd mooi "recht" moeten staan en omdat ik dit voldoende vond. Ik zit al langer met het idee om eens een "special gs" bijeenkomst te organiseren, maar het grootste van alle problemen zal zijn om al die gs'en bijeen te krijgen zonder dat ze in panne vallen, onderweg:). Met een standbeeld mogen ze wachten tot na mijn dood, t'is al erg genoeg om mij alle dagen voor de spiegel te zien:).

@Stijn: ik ben u niet vergeten ivm die electronische ontsteking. Het schema heb ik al gekregen van Tobias (waarvoor dank), maar t'zal eens moeten congé worden eer ik bij u geraak...

@allen: hartelijk bedankt voor de toffe reacties! Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

... en na 5 jaar lijkt het er eindelijk op dat ik zelf mét de lichten op kan rijden, en dit zonder in (stroom)panne te vallen.

De oorzaak was een vliegwiel dat zijn magnetisme voor een deel kwijt was. Het vliegwiel laten uitmeten en hermagnetiseren (met dank aan Stijn) door iemand in Appeldoorn (Ned).

Als alles werkt naar wens kan ik opnieuw de "ride-out's" onveilig maken met een Gran-Sport! :))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...