Ga naar inhoud
Vespaforum.be

motorijschool in het Antwerpse


spiceman

Aanbevolen berichten

@ Christophe

autorijschool merksem aan de brug als je naar antwerpen rijd. Merksemse autorijschool geloof ik... das al wel 10 jaar geleden maar had er niet te klagen. Prijzen kan je best opzoeken op internet want daar heb ik geen weet van.

Ga je zaterdag mee de dubbeldekker bus begeleiden (brasschaat) of maandag mee naar Gent?

Cu

EriX

Link naar reactie

@Erik:

Dit weekend gaat waarschijnlijk niet lukken. Volgende week zaterdag waarschijnlijk wel, rondrit vanaf Metropolis met VCA.

Spijtig dat je ziek was vorige weekend. Hele goeie ambi, vooral door onszelf gemaakt ...

Link naar reactie

Ik heb vorige weet (verplichte) motorrijlessen gaan volgen bij de Merksemse Rijschool. Ik wat zelf heel "anti" omwille van deze verplichte lessen vooralleer je je voorlopig motorijbewijs krijgt, zeker als er nog eens een prijskaartje van 375 euro aanhangt.

Maar ondanks dit alles ben ik toch zeer tevreden over deze lessen! Ik heb echt wel wat bijgeleerd waar ik zeker van ben dat veel motobestuurders hier nog nooit aan gedacht zouden hebben.

En wat de prijs betreft bij de Merksemse Rijschool, zij zijn niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste!

grtz

Link naar reactie

ik ben bij metropool geweest op de noorderlaan in merksem, dat was toen (enkele jaren geleden) de goedkoopste van de streek en de instrukteurs zijn zelf fervente motorrijders en begeleiden je 99% van de tijd met de motor, dus je bent zelf niet in de gietende regen aan het rijden terwijl hij warm in de auto zit.

Je betaald ook per les daar wat de betaling een beetje sprijdt

Link naar reactie

misschien eens informeren bij de MAG ?

Ikzelf heb dat gehaald 14 jaar geleden, bij Merksemse rijschool. Was begeleiding met de motor. Als je voor een A1 wilde gaan, moest je minstens een 650 hebben, dus heb daar alles gedaan om een shopper van de rijschool zelf. (Overigens heb ik me laten vertellen dat het eenvoudiger is deze examens te doen met zo'n moto, dan met een Vespa)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...