Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespas uit italie


Tanguyonderwater

Aanbevolen berichten

Hoorde vorige week vertellen dat het soms zeer moeilijk is zo niet onmogelijk is om oude vespas uit italie terug op de weg te krijgen zonder gefoefel met papieren.

De persoon in kwestie vertelde me dat de overheid subsidies geeft om het uit verkeer te nemen van oude voertuigen ivm milieu.

Daarom zouden er veel op de markt komen zonder papieren maar wel aan woekerprijzen.

Italie betaalde om voertuig uit verkeer te nemen, eigenaar dient papieren in in italie en probeert vespa uit te voeren als je er zo eentje koopt wil vespa geen nieuwe papieren verschaffen.

IS DIT WAAR ??????

 

Dank alvast  tanguyonderwater

Link naar reactie

Ja verwonderde me niet over gefoefel in EUROPE als je langs autosnelweg ziet wat ze terug naar O europa opgeladen en weggevoerd word.

Uitjijken dus. Div kan toch voertuig inschrijven als het in bezit is van een gelijkvormigheidsattest? met erkend gpv nr.

Ooit prblm met nieuwe enfield uit india afspraak met duane en was ok.

 

 

dank je nero voor reactie

grtn Tanguyonderewater

Link naar reactie

EN, in Italië  worden de laatse jaren ook al containers vol met indo/vietnam/ vespas geleverd hoor  , ongerestaureerd weliswaar.

Dus van een "echte Italiaanse"  Vespa ben je ook al niet meer zeker. 

Link naar reactie

Ik heb 3 jaar geleden een 20 jarige oude mobilhome gekocht van een Italiaanse kennis en het heeft 11 maanden tijd, en vooral veel geduld, gekost om deze hier gekeurd te kunnen laten worden omdat de er één document niet aanwezig was dat hier verplicht is maar in Italië niet. Gelukkig heb ik mijn Vespa px hier nieuw gekocht :-). 

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...