Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
FAB73

Evenementen: 10 jaar Vespa Club Maasmechelen AZZURRI

Recommended Posts

10 jaar Vespa Club Maasmechelen AZZURRI
Datum: 12-6-2016 09:00 to 12-6-2016 20:00

Beste Vespa liefhebbers,

Op 12 juni 2016 organiseert Vespa Club Maasmechelen AZZURRI voor haar 10-jarig bestaan een onvergetelijke dag voor alle Vespisti.

Vanaf 09:00 is iedereen welkom!!

Locatie "Schutterhhof St-Laurentius, Genootstraat 66 te 3630 Meeswijk-Maasmechelen.

Kort overzicht van ons programma:

Gymkhana met Mario Zambonini, een bepijlde rit van 70 km , LIVE-band , kinderanimatie met Mega springkasteel en goochelaar,

Arrosticini en andere specialiteiten en tal van bezienswaardigheden op het terrein zelf.

Breng het mooie weer mee en allen daarheen!!!

Arrivederci VespAmici!!

Poster-Rally-2016-724x1024.jpg

10 jaar Vespa Club Maasmechelen AZZURRI
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By JoinkeGTS
      Al enkele keren reclame gekregen van Beeline. Zijn er hier mensen die dit reeds gebruiken en wat zijn de ervaringen? Vervangt wellicht niet een standaard gps maar lijkt me wel iets handig.
    • By Picardbear
      Hallo,
      ik zou graag deze zomer met de vespa een roadtrip maken doorheen het zuiden van spanje. Zijn er hier leden die dit al eens gedaan hebben? En zijn er belangerijke dingen om op te letten tijdens een roadtrip?
      Info over mooie stadjes, plaatsen met uitzicht zijn zeker ook welkom, evenals routes.
      alvast bedankt.
    • By timve
      Ik heb een aanhangwagen te koop voor vespatransport.  zo goed als nieuw.  Voor een goed bod is hij van jou. richtprijs 320 euro.
      kleine wielen maar zeer stevig model met torsieas.  Heb er recent nog een 210 kg wegende moto mee verplaatst. 

• By Vanclottusberg
      Vespavrienden bedankt voor toevoegen. Ben op zoek naar een 300cc om toch wat serieuze toerkes te doen, misschien een tweedehands met niet teveel kilometers of eventueel een nieuwe, hierbij ook in een keer wat raden julie aan?
      Nogmaals bedankt voor toevoegen.
    • By Ape club belgie
      Heeey,
      allereerst bedankt dat ik op het forum mag.
      Ik ben Brent en ben in het bezit van een piaggio ape cross country en een vespa pk50, ik ben 17 jaar en studeer tuinbouw. Ben mijn ape zelf vanuit italie geïmporteerd naar belgie en ben er nu al een jaar en een half aan aan het sleutelen ben nu begonnen met een ape club op te richten...
      vroeg me dan ook af of er hier op het forum mensen zijn die met een ape rijden of 1 in het bezit hebben of iemand kennen die eentje hebben dan zou ik het heel lief vinden dat jullie het hieronder even laten weten...
      Alvast bedankt 
      Met Vriendelijke Groeten 
      Brent Van Avondt 

• Create New...