Ga naar inhoud
Vespaforum.be

iso


nero

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand een idee hoe een "lambretta iso" 150cc uit 1954 er zou moeten uitzien en wat men er zou mogen aan geven? De motor zou draaien maar het koetswerk zou moeten opgefrist worden. Ik heb op internet lambretta's en iso's gevonden, maar geen lambretta iso. Misschien een vraagje voor iso geerto? Groetjes, pieter.

Link naar reactie

dat zal een misverstnad zijn denk ik.

Vgr nico

Link naar reactie

Ik heb gebeld en die man beweert dat het een om een iso lambretta gaat. (is zo genoemd op de papieren). Hij zegt ook dat het een duits merk zou zijn? Ik ga in ieder geval zaterdag eens langs met mijn fototoestel. Moest er iemand bijkomende informatie kunnen geven, altijd welkom. Groetjes, pieter.

Link naar reactie

Het moet een vergissing zijn. Zal waarschijnlijk gaan over een ISO Milano DIVA 150.

En die zien er zo uit : http://www.iso-milano.dk/#

Prijs is moeilijk te zeggen. Zal wel vergelijkbaar zijn met Vespa-Lambretta. Wat ik je wel kan zeggen en Geert zal dat beamen, onderdelen vinden is zo goed als onmogelijk !

Ik heb samen met KristofLimited 3 Iso Milano Diva's gekocht. Is een projectje voor binnen enkele jaren vrees ik.

Hij lijkt overigens op een Lambretta, vandaar misschien de benaming van de verkoper.

Het zal dus een zaak zijn van te weten of hij volledig is of niet.

Wat is de vraagprijs ?

Link naar reactie

Zijn vraagprijs is 1250€. Ik heb nu wel een paar links gevonden naar "iso lambretta", oa deze: http://motos.coches.net/ocasion/listado ... =Lambretta. Hier gaat het wel over een 125cc. Als er zo weinig informatie te vinden is over die modellen zal het idd niet gemakkelijk zijn om ontbrekende stukken te vinden. Met "opfrissen" bedoelde de man in kwestie simoniseren, als dat klopt lijkt het koetswerk nog in goede staat te zijn.

Link naar reactie

@ nero.

Ik denk dat er enkel een iso milano of een lambretta bestaat maar niet zoals vermeld.Misschien denk die persoon dat deze mechanisch is zoals een lambretta maar ik kan u verzekeren dat dit totaal niet zo is.sorry voor dit late antwoord maar ben pas terug van vakantie.Indien u nog meer wil weten laat maar horen.Mocht u een iso zoeken ik heb een tweede staan die ik misschien ga weg doen.

Groetjes

Link naar reactie

isomilano10px.th.jpg

isomilano29bx.th.jpg

isomilano36fd.th.jpg

isomilano46af.th.jpg

isomilano62se.th.jpg

isomilano75lt.th.jpg

isomilano56wr.th.jpg

Hier een paar foto's van de iso milano die te koop staat. Hij is wel kompleet, maar aan het koetswerk is wel wat meer werk dan simoniseren.

@iso geerto: Hij lijkt mij wel iets anders dan uwen iso.

Als iemand een lijst met de chasisnummers weet van de iso milano's, laat iets weten!

1250 € lijkt mij wel wat te veel als hij volledig gestript en herspoten moet worden. Wat denken jullie?

Link naar reactie

Heb even wat zitten rond neuzen en heb dit gevonden

de iso milano diva scooter 150 is er vanaf 1957 dit is zoals ik er eentje heb.

de isoscooter is er vanaf 1950 zoals de afbeelding hier boven in 125cc later ook in 150cc.Denk dat dit model nog moeilijker is om aan onderdelen te geraken en daar kan ik u ook niet aan helpen.Maar weet misschien wel iemand die dit wel kan.

Link naar reactie

t'Zal idd een iets vroeger model zijn of toch duits. (Dienen sint christoffel op de voorkant doet mij daar wel aan denken). t'Is wel spijtig dat het lakwerk in zo'n slechte staat is, vind de stickers op de flanken wel mooi.

Link naar reactie

Het enige dat volgens mij op een iso lijkt is het embleem.Denk dat dit meer een lambretta is dan een iso.Mechanisch is dit volgens mij een lambretta want iso heeft zijn eigen motoren en techniek.Mocht je interesse hebben in een Iso dan heb ik nog eentje staan en in veel betere staat dan deze.

Link naar reactie

Dit is een gewone lambretta Serie II, volgens mij helemaal niets met ISO te maken...

tenij ISO ergens onder licensie de lambretta scooter gebouwd heeft, maar dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...