ice man Geplaatst: 16 februari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2016 hoor ik daar precies de riem even slippen of is het da achterste band die slipt op 0:28. Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 17 februari 2016 Delen Geplaatst: 17 februari 2016 Waarop wacht je nog op Ice !! Bestellen die handel http://www.malossistore.eu/fr/modele/VESPA/VESPA-GTS-Super-125-ie-4T-LC-euro-3-2014-?MM=MO VEGT12514 Om het u nog makkelijker te maken !! Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 17 februari 2016 Delen Geplaatst: 17 februari 2016 Gooi die "bullen" vlug in je winkelmandje, ijsman. en je krijgt het "300-gevoel" op je 125 Link naar reactie
ice man Geplaatst: 17 februari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2016 ik denk ga een van deze eens langs ga in geel hoor daar toch positive verhalen van in street zone ! althans die prijs ian de site is zeer antrekkelijk maar wel zonder de v4 kop en niet vergeten je aandrijving je vario je koppeling en dergelijke hoort er ook nog bij mocht je op die setup gaan rijden! zonder dat allemaal rij je in kortste tijd is alles naar de vaantjes of slipt die langs alle kanten of verbrand je koppeling! en belangrijkste punt is remmen! gts heeft zowiese slechte remmen in mijn ogen daar moet ook iets aan gedaan worden!power is nothing without control ! Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 De remmen zijn idd ondermaats ! Brembo voor en achter...scheelt weer wat Link naar reactie
rocketgts Geplaatst: 31 maart 2016 Delen Geplaatst: 31 maart 2016 Op de nieuwe modellen is de motorblok van 125 - 250 - 300 allemaal dezelfde, enkel de cilinder (diameter) en krukas (slag) verschilt. Kan je dan niet ineens een 300 kit steken op een 125 met een 300cc krukas? Indien je blokje tegen de 60000 aanloopt lijkt me dit wel interessant. Met een beetje geluk vangt de lambda sonde het verschil op op gebied van inspuiting. http://www.sip-scootershop.com/en/products/tuning+kit+complete+sport_j3904440 Ik zelf zou dit niet doen (ik heb een motorrijbewijs) maar leek me wel een plezante denkpiste. Link naar reactie
ice man Geplaatst: 31 maart 2016 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2016 11 uren geleden, rocketgts zei: Op de nieuwe modellen is de motorblok van 125 - 250 - 300 allemaal dezelfde, enkel de cilinder (diameter) en krukas (slag) verschilt. Kan je dan niet ineens een 300 kit steken op een 125 met een 300cc krukas? Indien je blokje tegen de 60000 aanloopt lijkt me dit wel interessant. Met een beetje geluk vangt de lambda sonde het verschil op op gebied van inspuiting. http://www.sip-scootershop.com/en/products/tuning+kit+complete+sport_j3904440 Ik zelf zou dit niet doen (ik heb een motorrijbewijs) maar leek me wel een plezante denkpiste. dju daar heeft blijkbaar niemand aan gedacht hahaha nee dit past niet , 125 - 200 is een leader motor en 250 -300cc is quasar motor ! Link naar reactie
rocketgts Geplaatst: 1 april 2016 Delen Geplaatst: 1 april 2016 http://www.sip-scootershop.com/nl/products/krukassen+ombouwkit+kubler_kbr10008 Link naar reactie
rocketgts Geplaatst: 1 april 2016 Delen Geplaatst: 1 april 2016 of ineens met cilinder: http://www.sip-scootershop.com/nl/products/racing+cilinder+kit+kubler_kbr10002j Het is ongeveer dezelfde prijs als het rijbewijs, enkel het rijbewijs zal (hopelijk) iets langer meegaan :-p. Dus de ideale oplossing voor de mensen die liever knutselen dan examens doen... Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 2 april 2016 Delen Geplaatst: 2 april 2016 Eventjes kort door de bocht nu Van een ezel een koerspaard maken lijkt mij persoonlijk niet de ideale oplossing . De basis waarmee je begint lijkt me ook geen onbelangrijk gegeven... Link naar reactie
rocketgts Geplaatst: 2 april 2016 Delen Geplaatst: 2 april 2016 Een beetje extra slag lengte kan toch geen kwaad Link naar reactie
rocketgts Geplaatst: 2 april 2016 Delen Geplaatst: 2 april 2016 Ik denk niet dat er zoveel verschillen zijn tussen de motorblokken v 125 en 300... als je niet overdrijft met het toerental en er een beetje rustig mee rijdt zal het wel redelijk betrouwbaar zijn. Op modern vespa is er iemand die de conversie gedaan heeft. Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 2 april 2016 Delen Geplaatst: 2 april 2016 7 minuten geleden, rocketgts zei: Ik denk niet dat er zoveel verschillen zijn tussen de motorblokken v 125 en 300... als je niet overdrijft met het toerental en er een beetje rustig mee rijdt zal het wel redelijk betrouwbaar zijn. Op modern vespa is er iemand die de conversie gedaan heeft. Conversies... allemaal mooi ik heb er ook ooit is over nagedacht maar heb dan vrij snel besloten om dat geld te spenderen aan een A rijbewijs . Op een 3 tal weekjes was alles geregeld het geeft mij een goed gevoel wettelijk in orde te zijn ook al heeft dit jammer genoeg een tuning kit gekost Link naar reactie
rocketgts Geplaatst: 2 april 2016 Delen Geplaatst: 2 april 2016 Ik doe zelf ook mn volledig A-rijbewijs en tussen de eerste les en het examen zit 12 dagen. Maar ik moet wel meer dan een maand wachten op de eerste les. Intussen moet ik opletten dat ik nog niet te dikwijls met de 250 ga rijden :-p. Ik geeft hier gewoon liever constructieve commentaar omdat ikzelf niet de tijd heb om zoiets te beginnen en omdat ik de vespa ook al eens gebruik voor woon/werkverkeer maar ik zou wel graag de outcome zou willen kennen. Zoiets doe je meer voor de fun... je kan dit vergelijken met iemand die modeltreintjes bouwt, die rijdt er ook niet mee naar zn werk hé. Link naar reactie
rocketgts Geplaatst: 2 april 2016 Delen Geplaatst: 2 april 2016 Btw het rijbewijs kost: theorie: €15 12u les: €910 - 50 (korting week van de moto) en examen: €55 alles samen: €930, je kan goedkoper gaan maar dan moet je wel met een L rondrijden en een moto huren om je examen mee te doen. Weet trouwens iemand of je dit ook in je belastingen kan inbrengen? Link naar reactie
ePit Geplaatst: 3 april 2016 Delen Geplaatst: 3 april 2016 Allemaal te vinden op de FOD financiën http://financien.belgium.be/nl/particulieren/vervoer/aftrek_vervoersonkosten/woon-werkverkeer/motor De belastingdienst je vriend Euhum Link naar reactie
ePit Geplaatst: 8 april 2016 Delen Geplaatst: 8 april 2016 Op 3-4-2016 om 11:54, ePit zei: Allemaal te vinden op de FOD financiën http://financien.belgium.be/nl/particulieren/vervoer/aftrek_vervoersonkosten/woon-werkverkeer/motor De belastingdienst je vriend Euhum Dus als u kiest voor de aftrek van uw werkelijke kosten, kunt u enkel uw motorfiets en uw beschermende motoruitrusting afschrijven (rijbewijs dus niet ) . Een nieuwe motorfiets is in principe afschrijfbaar op 5 jaar, de uitrusting op 3 jaar. Degressief afschrijven is toegelaten (dus doen) op 5 jaar bvb.: 40%, 25%, 15%, 12%, 8% op 3 jaar bvb:: 50%, 30%, 20% Dus het eerste jaar heb je bijna de helft van je afschrijfkosten ingebracht en na 3 jaar kan je weer nieuwe motorkledij (helm, jas, broek, handschoenen en motorlaarzen) inbrengen. Wel kopen in een motorshop en met een duidelijke factuur met beschrijving van de items. Alternatief is kiezen voor € 0.15/km woon-werkverkeer of helemaal niets doen en de forfait aanvaarden (zelf nakijken wat voor jou het interessantste uitkomt! Link naar reactie
ice man Geplaatst: 8 april 2016 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2016 pas hier op het forum meteen de grappigste thuis precies !!gelieve geen onnozele pics of onnozele comentaar te geven , admin of moderator gelieve die klote foto te verwijderen.vervuil mijn topic niet aub!!!! dat em zelf een ezel gaat blazen!!!! Link naar reactie
rocketgts Geplaatst: 9 april 2016 Delen Geplaatst: 9 april 2016 Kort lontje zeker? Heb je de kit nu gekocht? Als je van plan bent om zo'n kit te kopen en je kan deze er zelf niet op steken hou er dan rekening mee dat je iemand anders in de illegaliteit duwt en dat dus niet veel shops zullen staan springen om dit te monteren op je vespa, mijn (officiëele vespa-)shop wil dit allesinds niet doen. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.