Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw Hier Met Vespa Px


Gill Vangorp

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben Gill, 19jaar en ik heb een Vespa Px 125. Volledig standaard (moet worden aangepast, zie ander topic)

De Vespa is origineel van mijn vader (om achter te trainen met de fiets), maar we rijden er niet zo veel meer mee dus ben ik voor mijn rijbewijs gegaan :-)

Ik heb de vespa tot nu toe altijd zelf onderhouden, om de 3000km versnellingsbakolie en bougie vervangen, kabels checken etc..

Ik heb er nu zelf een 1000 km mee gedaan (px heeft er 7500) en voel nu toch dat ik graag iets sneller zou optrekken en een iets hogere top zou willen halen (90 per uur is oke)

Ik weet dat dit met een sip road zou moeten kunnen, maar ik zou liever een polini (of gelijkaardig) expansie uitlaat hebben. Ik hou namelijk ook erg veel van motorcross, dus het gejank van een 2 takt zegt me wel iets :-)

Voor dit probleem zal ik alvast een ander topic openen.

Alvast bedankt voor alle tips die op dit forum al gegeven zijn en nog gegeven zullen worden.

Link naar reactie

Gil

 

Tip: investeer eerst in nieuwe banden want als ik het karige profiel van je voorband bekijk, zal je binnenkort 'sowieso' erg snel (de bocht uit) gaan ;o)

 

N

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...