EriX Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Ik heb er nog twee liggen, maar ze hangen nog wel vast aan een gedeukt voorspatbord. Link naar reactie
dmi Geplaatst: 23 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Dat zou mooi zijn... Zijn het wel van die langwerpige? Op mijn voorspatbord zijn ze eerder vierkant. Je mag me wel even een prijs pm'en ;-) gr, d Link naar reactie
EriX Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Het zijn langwerpige. Dat zijn blijkbaar echte collector items dus ik ga eens zwaar nadenken of ik daar geen gouden prijsje op kan plakken. LOL Link naar reactie
dmi Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Laat maar weten wat je prijs is hoor. Dan kan ik nog beslissen. ;-) Mijn andere optie is deze... originele van piaggio (dan weet je dat ik geen 20 euro ga betalen voor een set :-D): http://www.lambretta-teile.de/Reflector-cat-eye-orange-PIAGGIO-Vespa-PX d Link naar reactie
EriX Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Hmmm, de achterste reflectoren op mijn GS zijn van dat type, maar de voorste zijn iets korter en dikker, niet vierkant maar toch minder langwerpig dan bovenstaande voorbeelden. En ze lopen ook af als je begrijpt wat ik bedoel. Ze gaan van iets dikker naar dunner (meer trapeziumvorm). Link naar reactie
dmi Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Klopt! De voorste heb ik er ook nog aanhangen. Zijn identiek als die op jouw voorste spatbord. Maar het zijn dus inderdaad de achterste die ik nodig heb ;-) Van welk jaar is die van jou? Ik dacht dat de GS zadels altijd de beugels aan de zijkant hadden. gr, d Link naar reactie
EriX Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Ahzo, het zijn de achterste reflectoren die je nodig hebt. Nu dacht ik al heel de tijd dat je dus de voorste moest hebben, maar geen probleem die heb ik ook nog wel liggen. Je hebt GS'en met beugels en GS'en met een lederen band over het zadel. De mijne is van 1989 Link naar reactie
dmi Geplaatst: 26 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2014 Sorry voor het misverstand ;-) Dat zal inderdaad de reden zijn. De mijne is van 93. Voor de reflectoren mag je ook nog gerust een prijs doorsturen. En nu eens naar het werk rijden met een nieuw teller binnenwerk. Benieuwd hoe dat zal gaan. d Link naar reactie
dmi Geplaatst: 1 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2014 Heb je toevallig nog een setje reflectoren gevonden EriX? Link naar reactie
dmi Geplaatst: 1 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2014 En om nog even een update te geven over de tellerkwestie: Ik kocht dus een tweedehands werkende px200 lusso teller van Roufio. Mechanisch was die in perfecte staat, maar visueel een paar mindere puntjes. Glas een beetje gebarsten, wijzerplaat om één of andere reden een beetje hitteschade. Die teller heb ik opengehaald. De brandstofmeter heb ik gebruikt om een andere teller die kapot was te repareren. Dat is gelukt, en je ziet zelfs niet dat hij ooit is opengeweest. Het binnenwerk van de teller heb ik gebruikt om de gs200 teller mee te repareren. De wieltjes van de tellerstand en de naald van de gs over gezet op dit binnenwerk. Een paar keer de naald verzet om de meest correcte aflezing te bekomen. Nu heb ik een teller die (afgaande op de digitale borden) van 0 tot 70km/u de nagel op de kop slaat. Het echte finetunen zou ik nog met de gps kunnen doen. Omdat de lusso een beetje een andere tellerschaal heeft loopt hij daarboven niet hélemaal correct. De max snelheid op de teller is ongeveer 92-93 km/u. Maar als ik op de snelweg een vrachtwagen inhaal die 90 zou moeten rijden, dan heb ik toch het gevoel dat ik eerder tegen de 100 zit. Ik zou de naald nog wel iets hoger kunnen plaatsen. Maar ik ben nu (voor het geld dat ik kwijt ben in verhouding met een tweedehands gs teller) meer dan tevreden. Link naar reactie
nero Geplaatst: 1 juli 2014 Delen Geplaatst: 1 juli 2014 . Maar als ik op de snelweg een vrachtwagen inhaal die 90 zou moeten rijden, dan heb ik toch het gevoel dat ik eerder tegen de 100 zit. Goe bezig! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.