Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Stroom Zumo 340


TimDB

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Heb mij vorige week een Zumo 340 aangeschaft en wou deze nu van stroom voorzien met behulp van de meegeleverde kabel.

De panelen verwijderen voor de kabel te trekken lijkt mij niet al te moeilijk, ik zou de kabel langs de linkerrem of langs de plaats waar het windscherm bevestigd wordt laten buitenkomen.

 

Het enige waar ik niet echt uit ben is waar ik de twee stroom kabeltjes moet op aansluiten. Ik ben hier niet de meest begaafde in :D

Moest iemand wat foto's hebben van waar en hoe ze deze aangesloten hebben zou dit mij een heel eind verder helpen :)

 

Alvast bedankt!

 

Tim

 

 

Link naar reactie

Interessante topic...ik heb de 350 sinds gisteren, en die moet op een PX komen...

 

Ik ben dus ook op zoek naar oplossingen :)

Link naar reactie

En hoe sluit je dat dan daarop aan. Ik snap niet direct hoe je dit aftakt. Zoals ik reeds zei, ik ben echt geen krak in elektriciteit :S

 

Moest iemand in vlaams brabant die hier meer verstand van heeft als mij dit willen doen voor een vergoeding, let me know :) Zou mij een gelukkig man maken :P

Link naar reactie

@timDB dat van die Claxon, is enkel voor PX ed, voor uwe GTS zou ik niet beginnen knoeien, ik dacht dar er ergens een fiche was waarop ge die kan aansluiten, maar ik ken niks van GTS'en dus...

Link naar reactie

Bedankt Erwig, handig linkje

 

Versta er mij spijtig genoeg nog steeds niet echt uit... Deze kerel werkt met een "6 position barrier terminal strip & diodes" Is dit echt nodig of kan ik mijn zumo gewoon rechtstreeks aansluiten op de alarm connector (wit blokje) 13tapintoplug_155_657.jpg

 

En om het helemaal juist te hebben, ik wil dat de gps enkel stroom krijgt als de brommer aan staat. Waar en hoe moet ik dan juist het rode & zwarte draadje aansluiten op die alarm connector.

 

alarmconnector_154.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...