Ga naar inhoud
Vespaforum.be

opladen gps lukt niet help!!!!!


IvesWesp

Aanbevolen berichten

Beste aan iedereen ik ben bezig met het installeren van een siggarettenomsteker en die wil ik aansluiten recchstreeks aan mijn claxon maar dat lukt mij niet ik heb twee draden van mijn claxon en twee van mijn siggarttenomsteker en die sluit ik bij mijn claxon aan maar dat werkt niet kan mij iemand helpen dank u

Link naar reactie

Der zit toch een schakelaar aan u stuur om de claxon te bedienen, deze zit nog VOOR de claxon.

Dus als uw claxon niet werkt, dan werkt uw aansluiting ook niet (voor zover ik begrijp uit uw tekst)

Ge zou die ergens na uw contact moeten aansluiten, dat de spanning weg is als ge uw contact afzet.

Tenzij ge daar nie om geeft, dan kunt ge hem rechtstreeks aan de batterij koppelen, maar is niet ideaal vind ik.

Zie wel dat er altijd een zekering tussen zit. De mantels van elektriciteitsdraden branden heel goed.

EDIT: eigenlijk zou ge dus voor uw schakelaar van de claxon moeten vertrekken.

Link naar reactie

Klakson is massa gestuurd. Dus je kan aftakken aan de +van de klakson (rechts als je voor de vespa staat, maar best even uitmeten met multimeter) , en de andere draad bevestig je gewoon ergens aande carosserie. (heb ik bv aan buitje pinker binnenkant handschoenkaske gedaan).

121031-132359.jpg

121031-132402.jpg

en de massa van de gps aan binnekant pinker

121031-142756.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...