Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Project; Faro Basso 1954


devinck

Aanbevolen berichten

Mooi hoor Devinck!

 

Op korte tijd al 3 faro basso's waarvan de A.Rolle teller gereviseerd moest worden. 

Hoe is die van jou uitgedraaid Josse? Ik wacht nog tot het chromen randje van de mijne klaar is om hem naar Maskes te doen. 

Is het binnenwerk gereviseerd? of ook de wijzerplaat vervangen?

Link naar reactie

nog een tip: als je je chroom opnieuw wil laten chromeren, doe het dan nu al binnen. Wachttijden van een half jaar en meer zijn geen uitzondering ;-)

 

Ik zou zeker ook de foute moeren vervangen. De zelfborgmoeren aan je velgen en aan je stuurbevestiging passen niet echt op een oldie. 

De originele messing wielmoeren zijn dan wel weer zeer mooi!

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

hallo,

eindelijk terug wat tijd gevonden om aan de wesp te werken.

ik heb 2 vraagjes:

onder mijn rechtse bil zit er onderdeel dat ik niet kan thuisbrengen.. kan iemand me daar bij helpen?

wat is het juist en waarvoor dient het? Het is niet aangesloten.. 

77ht.jpg
7win5.jpg
 
en dan wordt de rechtse bil vastgemaakt door een klem zoals te zien op de foto's. Is dit origineel?? Lijkt me maar raar, en zit er ook vrij ver van om te sluiten..
De bil zelf is ook niet in aluminium, maar heeft wel precies nog de originele kleur onder de huidige verf.. Model van 1954 dus..
oqbw.jpg
nl3n.jpg
 
bedankt voor de tips!!!
Link naar reactie

Dag Nero, het onderdeel dat je toont via eBay zit achteraan en kan naar voor getrokken worden.. Maar dit zit precies te ver om het over dat haakje te krijgen.. Is dit origineel denken jullie? Dat ander stuk.. Idd ook nog nergens anders gezien..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...