Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe Vespa Gts 125 Supersport Bij Dealer Doch Niet Begisch


timve

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

 

vraag, collega van mij gaat vandaag naar vespa dealer, heeft mooie nagelnieuwe gts 125 ss in toonzaal aan mooie prijs.  Tijdens verkooppraatje maakt dealer gewag van het feit dat de vespa "geen belgische is", doch dat dit niet uitmaakt voor garantie enz.  Meer info is er niet.  Dealer blijft vaag.  invoerpapieren zijn wel ok denk ik, dus inschrijven gaat geen probleem zijn.  Zijn er addertjes hier.  Ik dacht bvb aan pechverhelping, garantie in volledig dealernet, ... is dit dan geen parallelimport ?

 

thx voor jullie antwoorden, Tim

Link naar reactie

Het zal waarschijnlijk geen officiële vespadealer zijn. Er zijn er die vespa's nieuw in het buitenland aankopen (goedkoper) en dan invoeren. Dacht idd dat er wat problemen kwamen bij kijken (GVA?, inschrijvingstaks? ,... ) weet niet juist meer wat. :)

 

Lees het forum er eens op na, denk wel dat dit al gepasseerd is.

 

Groetjes, nero.

 

ps: denk dat de wachttijd voor de papieren  en de nummerplaat in orde komen nogal lang was.

Link naar reactie

Het zal waarschijnlijk geen officiële vespadealer zijn. Er zijn er die vespa's nieuw in het buitenland aankopen (goedkoper) en dan invoeren. Dacht idd dat er wat problemen kwamen bij kijken (GVA?, inschrijvingstaks? ,... ) weet niet juist meer wat. :)

 

Lees het forum er eens op na, denk wel dat dit al gepasseerd is.

 

Groetjes, nero.

thx voor het antwoord.  Het is weldegelijk een grote vespadealer uit limburg, dus via het officiële netwerk.  vind het ook raar dat dit zomaar opgeworpen wordt ...

Link naar reactie

opgelost: parallel import en invoer met garantie door dealer.  alles hetzelfde behalve garantie is beperkt tot de dealer zelf

 

grtz

 

tim

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb de mijne gekocht bij niet officiële vespa-dealer 2 jaar geleden.

Hij kwam uit Denemarken. Heb toen 3800 € betaald voor een nieuwe mat zwarte GTS 125 SS. Een 400 € goedkoper dan officiële dealer.

 

Enkele maanden daarna was dealer in faling.

 

Ik heb het geluk gehad dat ik nooit beroep heb moeten doen op garantie. Hij is nu 2.5 jaar oud met 7000 km op de teller.

 

Het enige wat je moet doen bij het inschrijven, is ook langs de douane gaan. Dus bij DIV 2 loketten doen ipv 1.

 

Voor de rest super-tevreden. Maar heb wel geluk gehad.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...