Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Naar Wat Kijken


mr tall

Aanbevolen berichten

beste,

 

Ik ben zelf dj en verzamelaar van 45 toren plaatjes(soul/r&b/popcorn)en al heel mijn leven zot van een vespa

dus ik ben nu mijn zoektocht begonnen

ik zoek een 125 van de jaren 50 of begin 60 die correct gerestaureerd is.

Ik heb al vernomen voor zeker te kijken dat hij niet van indonesie komt

zijn er nog zaken waarmee jullie mij kunnen helpen?

met zeer veel dank

marioheylen@hotmail.com

Link naar reactie

goh , rechtsboven het vakje van zoekfunctie gebruiken ... tip er curry in en je zal al heel wat info krijgen :)

 

of naar het subforum gaan 'aankoopadvies' , en daar wat rondzoeken ... komt vanzelf dan...

 

maar er zitten hier genoeg experten (not me :D )  die ze er zo uithalen aan de hand van foto'tjes... of curry of cheap resto...

 

groeten

Kristof

Link naar reactie

Zelf ook geen expert maar heb hier al veel nagelezen en gedaan, sowieso chasisnr en bloknummer vragen en ingeven op www.scooterhelp.com en uw eerste stap in de goei richting is waarschijnlijk

gezet.

Indien gerestaureerd vragen naar foto's van restauratie 

Ik zal nog wel een hoop vergeten zijn maar zoals reeds vermeldt door Kristof heel veel lezen op dit forum en foto's posten er zijn hier meer dan mensen genoeg met kennis terzake.

Voor de rest welkom op het forum en veel plezier met uw zoektocht.

Maskes in Nederland blijkt ook goede zaak te zijn waar je terecht kan voor een oude vespa.

Link naar reactie

Beste Mr. Tall, is het de bedoeling dat je de vespa vaak gebruikt of gewoon eens om op een zonnige zondag mee buiten te komen? Hou er vooral rekening mee dat weinig vespadealers aan oude vespa's willen/kunnen werken. Je moet behoorlijk veel zelf kunnen. Ook al ben ik vrij handig, dat heeft me ook tegengehouden om voor een oldie te gaan. Als je gebeten bent door de microbe en niet met je ogen open in de val wil lopen zoals op die website zou ik aanraden om een iets recentere aan te schaffen (bvb PX) om snel en veilig te kunnen rondsnorren. Ondertussen kun je zoveel mogelijk info te verzamelen over goeie en minder goeie restauraties, je zinnen zetten op 1 bepaald model en daar dan alles van te weten trachten te komen.

Veel succes!

Link naar reactie

of zoals vele oldie's --- een px blok eronder    :)        

had ook eerst een p125x

en dan nu de motovespa , deze helemaal gerestaureerd , px-blokje eronder en nog geen seconde spijt dat ik het gedaan heb !!!

al was het niet allemaal roze geur en maneschijn voor een spaanse op te maken ;)

 

maar er zijn wel wat mogelijkheden :) ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...