Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa For Ter Heide


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Beste vespisti, allereerst een gezond en gelukkig 2014 gewenst. 

Zoals jullie zich nog wel zullen herinneren heb ik dit project ingediend voor Music for Life, maar was niet weerhouden.

Dus ben ik niet bij de pakken blijven zitten en heb gewacht tot na MFL om dit door te zetten. Het is dus niet de bedoeling om geld te schenken aan Ter Heide, maar rond de tafel te gaan zitten met de nodige mensen die er werken om te achterhalen wat ze van materiaal nodig hebben.

Dit kan van alles zijn, gaande van speelgoed tot een rolstoelfiets. Het is dan ook een actie die over verschillende maanden zal lopen. Normaal hebben ze ieder jaar een opendeur in september, het einde van de actie.

Dus voor de mensen die zich aangesproken voelen om hun schouders eronder te zetten en willen meewerken aan de uitwerking van een "programma", jullie kunnen me steeds een PM sturen.

Ik ben er zeker van dat de vespisti hun hart op de juiste plaats hebben en dat dit initiatief tot een goed einde zal leiden.

 

http://www.terheide.be/

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Vandaag mailtje gehad van de directie. Dat het zo lang heeft moeten duren heeft te maken met de wet op de privacy.

 


Beste Johnny,


 


Zoals afgesproken heb ik het project dat je voor ogen hebt,
voorgesteld op de directietafel.


We zijn het er unaniem over eens dat dit een mooi project is,
we kijken er al naar uit om verder samen te werken.


Laat je me weten hoe jullie praktisch gezien de kalender tot
stand willen laten komen? Wanneer? Hoe? Wat verwacht je van ons?


Alvast bedankt. 

 

 



Dus voor diegene die zich geroepen voelen om de schouders eronder te steken, stuur me maar een bericht.

 


 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...