Ga naar inhoud
Vespaforum.be

THE WHO op rock werchter


vespasuper

Aanbevolen berichten

Is het misschien geen goed idee om met een aantal clubs ons te begeven richting Werchter voor het optreden van The Who? Op deze manier beleven we een beetje het gevoel van toen. Laten we het festival daar wat onveilig maken met onze Vespa's.

Grtz

EriX

Link naar reactie

Als je met zo'n grote groep bent zoals op sommige meetings en we zetten onze scooters aan de tenten dan zal er volgens mij weinig mee gebeuren. Ik ben zelfs al met mijn vespa naar graspop en dour geweest waar alleen Choppers staan en heb daar geen problemen gehad, integendeel, die mannen vonden dat sympathiek dat ik daar aankwam. Wel kreeg ik natturlijk constant te horen hoe ik met dat 'brommerke' zover was geraakt, wetende dat het een moto is hé...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

ik ben er momenteel mee bezig om een priveparking te regelen bij iemand thuis daar in de buurt, enige euvel dat nog opgelost dient te worden is dat het 9km van de wei is. Even voor alle duidelijkheid: deze priveparking is exclusief voor VCA ;-)

Link naar reactie

Ik wist niet dat jij ook meeging Geert.

Ik denk dat ik gewoon rij en daar op de parking parkeer. Anders moet je die 9km weer overbruggen en dat gaat geen lolletje zijn. Heb niet veel zin om 9km aan te schuiven, als je dan toch met de Vespa tot daar bent gereden ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...