Fireball Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 Hallo, Voor ik alles vastzet aan m'n motor nog een vraagske. Ik zit met een 210 malossi en malossi kop (voor korte slag)en mazucchelli longstroke. Op SIP heb ik gelezen dat je de longstroke moet "compenseren" met een 1,5mm pakking. In mijn geval koppakking voor koppel touring set-up. Voordien zat er een 0,5mm koperen koppakking tussen. Wil dit nu zeggen dat ik die 1,5mm pakking er bij steek of enkel de dikke en de koperen weg? Link naar reactie
cee Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 meet uw squish eh Link naar reactie
nero Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 Is da niet om op te eten, ne squish? Groetjes, nero. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 Goh nero das een speciale variant van de quiche. Echt heel lekker, de beste zijn die tussen de 1mm en de 1, 7 mm dik afhankelijk van welke groentjes je gebruikt. gr, arti Link naar reactie
Fireball Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Hey, Ik heb het eindelijk kunnen meten,(vond m'n soldeerdraad niet) en kom op exact 1mm squish. Lijkt me dus goed met de 1,5mm + 0.5mm originele. Niet te verwonderen dat ik de vorige cranck kapot heb gereden. De motor was gewoon ineen gestoken met een longstroke en maar alleen de 0,5mm pakking. Piston moet dus tegen cilinderdeksel hebben zitten kloppen. De motor draaide heel kloppend in ralenti maar op toeren klonk het normaal. Thx, Fireball Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.