Ga naar inhoud
Vespaforum.be

de noodlijst


knifeman

Aanbevolen berichten

die site eens bekeken van depannage.be... das precies de neef van 'lenen bij mevrouw leemans is als lenen bij een vriendin'...

Hun website is misschien naar uw normen niet goed, maar hun service is wel dik in orde.

En wat die pinten betreft, als je iemand gaat depanneren lijkt het me geen goed idee dat je dan alcohol gaat drinken (want je moet nog rijden). :-)

Link naar reactie
Die depannage, doen die ook oldies?

ja, maar je moet dan wel de duurdere formule nemen "Fix&Drive Europa + vervangwagen"

89€ is nog niet overderven, en je kan online, je nummerplaat aanpassen, dus kan je wat spelen...

BTW,

wie in een straal van 500meter van men deur is, mag altijd eens stoppen voor een pint hoor ;-)

Link naar reactie

Erix, niet iedereen die iemand anders helpt heeft het gevoel 'lastig gevallen te worden', je aanmelden op die noodlijst is ook geen verplichting...als ik mijn camionette nog had, ik meldde me direkt aan. Ik wordt liever geholpen door een vespist (die ik zou vergoeden) dan elk jaar 89 euro te betalen aan professionals (zelfs wanneer ze geen poot moeten uitsteken...)

mvg, Bardi

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...