Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VAN 125 NAAR 300


sintesistef

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een technisch vraagje:

zou het mogelijk zijn om een 300 (278cc) quasar motor van de GILERA NEXUS 300 ie bouwjaar 2012

onder een Vespa GTS 125ie (124cc) leader motor bouwjaar 2011 te monteren

de 278cc motor van de Gilera lijkt me identiek aan de vespa 278cc motor.

alle onderdelen van de Gilera zijn aanwezig omdat dit een ongevalmoto is.

grtzzz.

Link naar reactie

Is hier al aan bod gekomen. Ik denk dat je een heel deel van je electronica van je 125 in de prullenbak mag smijten en dat mag vervangen door die van een 300.

De motor is in ieder geval geen plug and play.

Staat de Nexus dan ook op 12 duim? Denk het niet.

Lees hier maar de specificaties van de nexus: http://www.bikez.com/motorcycles/gilera_nexus_300_2011.php

Groeten, Johnny

Link naar reactie
Is hier al aan bod gekomen. Ik denk dat je een heel deel van je electronica van je 125 in de prullenbak mag smijten en dat mag vervangen door die van een 300.

De motor is in ieder geval geen plug and play.

Staat de Nexus dan ook op 12 duim? Denk het niet.

Lees hier maar de specificaties van de nexus: http://www.bikez.com/motorcycles/gilera_nexus_300_2011.php

Groeten, Johnny

thx, dat is idd achteraan 14 duim, had ik nog niet bij stilgestaan. maar net daarom stel ik deze vraag, om me

toch wel eerst even goed te informeren voor ik aan dit soort ombouwingen nog maar zou beginnen...

Link naar reactie

een 300 vespa motor 'zou' er 'normaal' perfect in kunnen(zit ik ook te bekijken) maar ge hebt de throttle body(is ook gelijk de sturing) en de chip van de bruine sleutel nodig om die motor te kunnen starten.

zover ben ik al, ik ben alleen niet 100% zeker van de stekkers of deze 100% compatibel zijn, het blok is anders maar de electronica(behalve de sturing) en injectie inclusief throttle body 'zou normaal' hetzelfde moeten zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...