Ga naar inhoud
Vespaforum.be

afstellen ontsteking


jasper 77

Aanbevolen berichten

ja de motor is volledig gereviseerd en het vlieg wiel en al de elektriciteit is ook volledig vernieuwd en nieuw kabels.

hij is her spoten ook.

ja ik krijg vonken.

ik heb momenteel geen foto's op deze computer staan.

maar ik zal er eens posten.

het is juist met het afstellen dat ik problemen heb.

Link naar reactie

Moet hij maar tegen kunnen Nero... :P

Is trouwens niet zijn fout... Moest ik toen gemogen hebben had ik hem wel mee hoor. Mijn broer is 2,5 j ouder en kreeg hem niet. Andere tijden hè. ;) is ondertussen zeker al 20j geleden.

Denk niet dat jij al uit de pampers was dan Jasper. :P

Heeft trouwens lang in de garage van mijn peter gestaan, naast dat zaagmachine Jasper. Dus echt weg voor het groot vuil ging hij niet hoor. Stond niet in de weg, maar stond zoveel rommel op dat hij bijna niet te herkennen was. "Gelukkig" heb jij een pa die daar de waarde ervan inzag...

Je moet maar is aan onze peter de verhalen vragen over zijn Vespa, met zen 4 erop naar Halle enzo... :) Denk niet dat hij weet dat jij hem hebt en aan het opknappen bent. Zal hem plezier doen hem ooit terug te zien rijden. En daar gaat het om hè.

Ik ben doodgelukkig met mijn VNB hoor, alhoewel ik ook wel zo een 'garage-vondst' zou zien zitten. Ik zal er wel op toezien dat ge hem nooit verkoopt! Anders gaan we wel is een hartig woordje klappen. :P

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...