Ga naar inhoud
Vespaforum.be

RUSOR'S GTS PART II


RUSOR

Aanbevolen berichten

Hoi,

Na de crash met een totaal verlies als gevolg eventjes geduld moeten hebben voor de nieuwe toekwam maar vandaag is hij er dan eindelijk.

02VespaGTSSuperSport1-1024x796-M.jpg

04VespaGTSSuperSport1-L.jpg

Zo is hij toegekomen en zoals jullie weten gaat er wel wat aan veranderen voor we rijden... de stukken die we konden recupereren komen er weer op...

Teaserke van de werkzaamheden...

IMG0001-M.jpg

De wieltjes staan er al op met deftige bandtjes dit maal :):):):)

GRTS Danny

Link naar reactie

hE ROLF... ik heb nog wel een originele overtrek liggen van het ss zadel van mijn vrouw... mag weg voor 20 euro. Die overtrek is nooit gebruikt omdat we dat zadel hebben laten verlagen... ik hoor het wel.

Het origineel doe ik voorlopig niet weg zolang ik de vespa heb ring ring... ge weet niet wat er gebeurd.

@Flyingpig, die sticker is meer een herinnering aan de zwarte en om een beetje rustig aan te doen.

Voor de rest bedankt voor de toffe reacties en ja ik vind het zelf ook een mooie combinatie. De reactie van de knifeman en zijn maten waren gisteren toch ook positief...

GRTS Danny

Link naar reactie

Vespadivero,

Ik wil het zadel inderdaad nog zwart laten overtrekken in de toekomst en zou die strip of hoe je dat ook noemt aan de zijkant ook nog zwart willen. Verder nog zwarte remhendels en zwarte barends Maar nu effekens wat sparen want der komen nog dure dagen aan... vrouwke die verjaard en eindejaar enz enz. Maar dat komt nog wel goed

GRTS Danny

Link naar reactie

Danny, is de beenschildrand in het zwart te krijgen? Zo niet moet je eens proberen met matte wrapfolie. Werkt heel fijn en kost niets. Voor zo'n smalle stukken kan je misschien de afval krijgen van iemand die juist een mat zwarte wagen heeft "ingepakt". En dat zijn er heel wat deze tijd.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...