Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Veren aan standaard onder MISA


oscario

Aanbevolen berichten

Hier wat foto's van de veren:

verenpikkelwideframe001.jpg

verenpikkelwideframe002.jpg

verenpikkelwideframe003.jpg

Best neem je een stevige tang of een "peins gripe" en doe je stevige handschoenen aan, je moet de veren namelijk onder spanning zetten om ze correct te monteren.

Als je de originele veren nog hebt, gebruik je best deze, de aftermarkt toestanden zijn niet altijd 100% in orde.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

ik heb hier hetzelfde probleem...

ik zie wel hoe de veer op het vertikale gedeelte komt,maar waar/hoe wordt de veer aan de bodemplaat (veronderstel ik) vastgemaakt ?

Link naar reactie

oog van veer onder moer en ring van bout die de standaard op zijn plek houd zo heb ik het gedaan werkt goed weet niet of dat het zo orgineel zat maar kan weinig anders verzinnen kan altijd nog asbakken/wasknijpers gaan maken

Link naar reactie

dat was mijn gedacht ook...maar zo was het in elk geval niet in mekaar gestoken want de veren waren eronder uit gevallen :-))) (niet door mij in elkaar gestoken hé)

merci mannen.

Link naar reactie

ik ga het eerst proberen met mijn schoenen aan,lukt dat niet dan probeer ik het op mijn blote voeten zoals Nero het doet..

Link naar reactie

ik ga het eerst proberen met mijn schoenen aan,lukt dat niet dan probeer ik het op mijn blote voeten zoals Nero het doet..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...