Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts 300IE VS Camion !!


Pepone

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb het geluk jullie nu nog te kunne vertellen wat er gebeurd is :)

Vorige week donderdag heb ik mijn GTS tijdens het inhalen tegen een camion geramd ! Ben ervanaf gekomen met serieuse schaafwonden en zware kneusingen!

De vespa is voor de schroothoop maar beter zo want als ge da ding nog moet maken kost het meer dan een nieuwe!

Over een nieuwe gesproken, heeft er iemand een idee als er ander kleuren,modellen of CC uit komen in 2013? want tis toch de moeite waard om daar dan toch op te wachten!

Weet er iemand hoe de waarde berekend word? want ik hoop toch in mijn recht gesteld te zijn, hij was tenslotte maar 28 maanden oud met 16900KM en perfect onderhouden!

Mannen alvast bedankt voor jullie reacties!

Grts Pino Longo

Link naar reactie

Manne bedankt voor de goeie reacties ! inderdaad laat dit weer een TIP zijn naar de vespisti die oooo zoooo graag met TEENSLIPPERS rijden !! ik had een 3kwartbroek, sportschoenen en een jasje met lange mouwen aan!mijn teen,enkels,ellebogen en knieen liggen open, de veters van mijn schoen zijn nergens meer terug te vinden, kwil nie weten wat een impact het zou gehad hebben met teenslippers pfff!! ik blijf erbij als je begint te schuiven het eerste wat er kapot geschaafd word zijn je kledingstukken al is het maar een pygiama die je aan hebt, geloof me da maakt het verschil hoe belachlijk het ook klinkt!

@ les de blok is intact gebleven maar als je aan een plug and play denkt zit je mis, er is meer werk aan dan dat ! ;)

@ AJ ja die zijn snel pertotal denk ik , in mijn geval een kwart van de voetplaat moet je ergens gaan zoeken in de struiken, en het beenschild is rechts bijna dubbel geplooid !

@ De makke ja is waar kga me goed verzorgen thnx !

@ Knifeman thnx !

@ Cult thnx !

Zeg manne ik hoor geregeld iets over nu 350GTS heeft iemand daar meer weet over?? want das nu pas echt intressant !

Link naar reactie

Goh Man,Wat een geluk dat je niet zeluf plat ben...

Volgens Mij is een GTS al snel totaloos!,(als ik zie hoe GTS'n er uit zien die een klapper gemaakt hebben),

Sterkte,en doe voorzichtig,AJ

Link naar reactie

Pino, de blok van 350cc is al veel langer uit in het Piaggio gamma. Ze monteren die onder verschillende modellen. Maar tijdens ons bezoek aan de fabriek dachten ze er nog niet aan om deze onder een GTS te steken. Woensdag ben ik terug in Pontedera en zal eens contact opnemen met iemand die in daar ken. Ik laat het je weten.

Link naar reactie

Volgens mij niet doenbaar om diene 350 onder het bestaande frame van nen GTS in te bouwen,al is het nen geweldige motor oa natte koppeling,maar soit,,,zelfs al zouden ze den bestaande blok willen opboren naar nen 350,denk ik dat er een probleem gaat zijn met gewicht van het vliegwiel,waar ze van 250 naar 300 al hun best hebben moeten doen,,nevertheless mirakels gebeuren nog elke dag hé,dus misschien ;)))

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...