Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Van glanzend naar mat.


Matthias.

Aanbevolen berichten

Goedkope, halfslachtige oplossingen, die er navenant gaan uitzien? Keus genoeg: lees hierboven.

Degelijke, mooie oplossing? volledige professionele paintjob.

Al vrees ik wel dat die laatste optie zodanig duur is (uwe Vespa zal zowat helemaal uit elkaar moeten) dat ge evengoed deze kunt verkopen en op zoek kunt gaan naar een nieuwe / tweedehandse die gewoon al mat is...

Link naar reactie
Goedkope, halfslachtige oplossingen, die er navenant gaan uitzien? Keus genoeg: lees hierboven.

Degelijke, mooie oplossing? volledige professionele paintjob.

Al vrees ik wel dat die laatste optie zodanig duur is (uwe Vespa zal zowat helemaal uit elkaar moeten) dat ge evengoed deze kunt verkopen en op zoek kunt gaan naar een nieuwe / tweedehandse die gewoon al mat is...

Een beetje de nagel op de kop natuurlijk. Maar goed als je zelf een beetje kan spuiten lukt dat best wel met spuitbus. Natuurlijk is prof veel beter. Maar goed...

Link naar reactie

Ik ben da ook van plan,toen ik de mijne kocht kon je nog geen matte krijgen...anyway bij al m'n vorige ook gedaan en ik gebruik daar een soort van schuurspons op rol van het merk 3M,,da werkt goe en kan ook met water gebruikt worden,,,een zaligheid om met te werken,toch zeker voor zo'n job.

CHEERS

Link naar reactie

Gewoon een dooie kat of wat roadkill naar smijten, misschien niet mat maar wel coole spetters erop! ;)

Een matte E2 is zeker niet mooier, en al zeker geen gebricoleerde, gewoon bluts wegwerken, plaatselijk (laten) bijwerken en wat gave stickers erop.

Koeler dan dat zal uw brommer er nooit uit zien, en zo is 'm nog iets waard als ge ooit uw eerste wagen moet bekostigen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...