Ga naar inhoud
Vespaforum.be

K&N Luchtfilter voor GTS 300


benna

Aanbevolen berichten

als ge een 'kelk' luchtfilter bedoelt dat gaat ja maar het kabaal is enorm(en constant vanwege de variomatic)en kans op water naar binnen krijgen is ook érg groot.

schoonste wat ge kunt doen is zo'n double red sponge luchfilter mousse steken van malossi zoals Rolf al zegt, goed spul voor weinig geld en past in het originele luchtfilter huis !

geen kabaal(of ge moet uw luchtfilter behuizing aanpassen)en geen kans op water binnen te krijgen.

Link naar reactie

heb het ook zitten bekijken, niet voor performance, maar omdat ik die brooddoos van een luchtfilter verschrikkelijk ambetant vind om open te doen. (ik kuis die nogal graag uit, beetje misvorming)

Echter volgens de mensen die 't al geprobeerd hebben kan de computer er niet goed mee overweg.

Link naar reactie

misschien een stomme vraag, maar waarom moet het een dubbele luchtfilter van Malossi zijn? Deze maakt dan geen extra

geluid? Zou het graag willen veranderen maar het moet "discreet" blijven :-)

Is het verschil echt voelbaar tussen de originele luchtfilter en die van Malossi?

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Amazing,na wat googelen kom ik weer terecht op het forum,,,maar bon soit,ik heb besloten om toch te kiezen voor deze filter eventueel in combiné met zo'n "sok",,,den type nr heb ik al terug gevonden evenals dealers hier in het Antwerpse,nu nog even uitvogelen wat voor filter ik ga gebruiken voor op de leiding van de carterventilatie en ik ben vertrokken ( hoop ik),,;))),,,,,als er toch nog mensen deze aanpassing gedaan hebben,please let my know.

Ik zal wel iets laten weten wanneer ik het eerste ritje ermee gemaakt hebt.

CHEERS

Link naar reactie

Logisch dat je hier terug terecht komt. Google onthoud op welke sites je surft en geeft suggesties aan de hand hiervan.

Nog niet gemerkt dat de reclame die op de pagina's verschijnt verband houd met wat je interesses zijn.

Cookies enzo ...

Succes met de filter en laat weten als je verschil voelt. ;-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...