Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dam Exhausts


RoflGts300

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Heb gisteren een mailtje ontvangen met wat nieuws.

"Hallo Rolf,

Hij is nog niet beschikbaar, zijn aan de laatste puntjes aan het werken voor

de produktie op te starten.

Momenteel zijn we de snelste van al onze concullegas :-)

By the way, het filmpje is hier gedraaid, alleen de nr-plaat houder komt van

Turnhout!

Prijs, levertermijn en prestaties komen onder Mybike/vespa op onze site.

Met vriendelijke groeten.

Cordialement.

Mit freundlichen Grüßen.

Best Regards.

DAM TEAM

DAM

Stationsstraat 39

3722 Wintershoven (Kortessem)

Belgium

Tel/Fax 0032 (0) 11 375407

info@damexhaust.com

www.damexhaust.com"

Groeten, Rolf!

Link naar reactie

Strange...nen hele lange tijd geleden hierover al eens een visje uitgeworpen,,,,,,

Gepost door Pepone op Wo, 15/12/2010 - 11:39.

DAXX schreef:

Euhmm,misschien iemand hier al iets van gezien of gehoord ?

Ziet er mij toch iets beter uitgelijnd ten op zichte van het chassis.

http://www.damexhaust.com/mybike.php?lang=nl&brand_id=85&model_id=307&type_id=341

Ja een maat van mij heeft deze van Damiaans en hij heeft zeer veel vermogen verlies!!die uitlaten zijn nog nie op punt zoveel ik begrepen heb maar zijn idd mooi en klinken ook mooi..

negeer quote

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ikzelf heb nen Remus uitlaat en heb er de DB- killer uitgenomen Heel simpel één schroefje uitdraaien en met een tang de DB- killer verwijderen.Dat is pas nen Sound. Zeer nijg geluid... Voor lange afstanden monteer je best uwe DB-killer terug .Geluid niet te doen... ..

Link naar reactie
  • 1 maand later...

ze worden wel duurder en duurder die uitlaten, de volgende fabrikant zal naar 600€ gaan zeker ?

ferm ding, heb daar wel zin in maar de prijs steekt me ietwat tegen, als dan de uitlaat uiteindelijk te 'luid' blijkt te zijn net zoals toen met mijn GPR en dan doorverkoopt aan minder dan de helft, amai...

als er ene hier in de buurt er al ene heeft wil ik wel eens komen luisteren, wie weet... ;-))

Link naar reactie

De nieuwe DAM uitlaat voor de Vespa GTS is een resultaat van zeer intensieve testen.

Zowel look, geluid en prestatie zijn top prioriteit geweest bij de ontwikkeling.

De demper is verkrijgbaar in gepolijste en matte uitvoering. De demper is gemaakt van RVS en voorzien van vibratie dempende bevestiging, uitneembare Decibel killer met 2 standen (geluidsterkte), nieuwe pakking voor de aansluiting en uitneembare katalysator.

Momenteel werken we ook aan een variator kit die als optie kan gekocht worden om de prestaties van deze uitlaat nog beter over te brengen op het achterwiel.

Voor levertermijnen en verzend kosten kunt u altijd even een mail sturen.

Prijs gepolijst : 495 euro inclusief BTW - 409,09 euro exclusief BTW

Prijs mat : 507 euro inclusief BTW - 419,00 euro exclusief BTW

Video : coming soon

Zou toch ook wel ne keer ene willen horen en zien in't echt :)

Pepone is PMen :)

Link naar reactie

Degene die 'em al heeft mag van mij eens een "showke" komen geven in Antwerpen,,( of ergens een gezamenlijke plaats afspreken,whateva),,,mocht die al een tijdje uitgetest zijn,vind ik dat maar een kleine moeite om even te komen demonstreren en ons allemaal te doen watertanden,want laat ons eerlijk zijn...de vormgeving en de lijn zitten juist van snee van wat ge moogt verwachten van een pijp.

CHEERS

Link naar reactie
allee gasten, een pijp van 500 euro... vind ik een beetje zot zelle, tenzij die pijp ervoor zorgt dat uw scoot veel sneller wordt, maar met een uitlaat alleen krijg je dat nooit klaar, denk ik. my 2 cents...

Zelfs 100€ minder uitgeven voor een uitlaat die enkel sound geeft vind ik er over! ;)

Voorlopig standaard blijven ... of er moest echt iets uitkomen met prestatieverbetering ...

Als ge ziet wat bepaalde uitlaten doen op andere scooters gelijk Kawa of Yama ... meer PK en hogere topsnelheid ... bij Vespa .. NIHIL

Link naar reactie

Mjah, ik kijk altijd uit naar een gele GTS bij de club hier(die hier maar een paarhonderd meter verder ligt)maar tot nu toe nog nooit zien staan :-(

En 10% vermogen door een uitlaat te vervangen is zeker doenbaar, bij een R1 is dat 20pk bij een vespa is dat 1a2pk, vermogenswinst zal er zijn maar bijna niet voelbaar, mijn GPR deed overduidelijk zijn duit in het zakje, vooral bij hogere snelheden maar het is gewoon géén 2-takt waar ge 50% vermogen kunt bijkrijgen met een goeie pijp...

En daarom, 500€... ik vond 360 voor die GPR al veel en 300+ voor een originele uitlaat nog erger :-s

Link naar reactie

Hier een beetje meer ... deze zaterdag een sympatieke Vespist tegengekomen op

http://www.hoeveproducten.be/dealer/detail.phtml?id=91 in Pulle ... nog een prototype vertelde hij me ...

http://flickr.com/gp/roflnikki/J8B49U

7969410402_1cd0a834c2.jpg

7969412354_f059e8fac5.jpg

Naar het schijnt zou de snelheid van een 125 met 10 km/u omhoog gaan en met een 300 zou het 20km/u zijn ...

Heb hem gevraagd om me op de hoogte te brengen hiervan :)

Indien het zo is lijkt het me een goeie keuze!

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

Naar het schijnt zou de snelheid van een 125 met 10 km/u omhoog gaan en met een 300 zou het 20km/u zijn ...

Heb hem gevraagd om me op de hoogte te brengen hiervan :)

Indien het zo is lijkt het me een goeie keuze!

Groeten,

Rolf

Zou me straf lijken want op de injectiemodellen kan je juist niks doen met die topsnelheid tenzij je begint met de electronica te prutsen. Die info lijkt me dus niet correct.

Link naar reactie
Zou me straf lijken want op de injectiemodellen kan je juist niks doen met die topsnelheid tenzij je begint met de electronica te prutsen. Die info lijkt me dus niet correct.

Daarom m'n vraag die ik heb gesteld en de woordkeuze "Indien het zo is".

Zou het eerste uitlaatje zijn dat op ne Vespa iets doet ... vandaar :)

Moet ook eerst het bewijs zien :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...