Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw op het forum met nieuwe oranje GTS 300 Super Sport


Thieu

Aanbevolen berichten

Heb me dit weekend bij De Pauw in Gent deze oranje GTS 300 Super Sport aangeschaft. Wilde eerst een 125cc kopen, maar omdat ik weinig of geen rijervaring met brommers/moto's heb wilde ik sowieso toch les volgen en heb er dan maar meteen voor gekozen om rijbewijs A te gaan afleggen en dan ineens de 300 te kopen.

Mijn eerste keuze was dan ook nog de titanium grijze Super Sport, tot ik zaterdag dit oranje exemplaar in de etalage zag staan. Meteen verkocht!

Nu eerst het rijexamen behalen op 20 juni en dan bollen in hopelijk beter weer!

post-8561-13769188624407.jpg

post-8561-13769188625685.jpg

post-8561-13769188626367.jpg

Link naar reactie

Zalig machine! Moest ik niet ene sneller nodig gehad hebben ... dan had ik deze genomen ... maar het was nog niet zeker ivm productie.

Toen ik mijne ging halen zeiden ze dat de orange ook te bestellen was ...

MOja ... best tevreden over mijnen "Black Pearl"

Link naar reactie
Ik ken er eentje hier op het forum waarvan zijn vrouw heeeeeel jaloers gaat zijn op je oranje wesp. Proficiat met je aankoop.

Ik ken die ook,maar het zal ni lang meer duren voor de kogel door de kerk is ;-))

Mvg Luc

Ik ken die ook maar mag nog niets zeggen

Link naar reactie
Ik ken er eentje hier op het forum waarvan zijn vrouw heeeeeel jaloers gaat zijn op je oranje wesp. Proficiat met je aankoop.

Ik ken die ook,maar het zal ni lang meer duren voor de kogel door de kerk is ;-))

Mvg Luc

Het gaat hier over den Oranje GTS Russor ;-))

Ik ken die ook maar mag nog niets zeggen

Link naar reactie

Ohhh wat een gaaf ding!!!

Veel plezier met haar,

Vooral met zo'n oranje Remus...

Groet,AJ

Ps,Leuk als het voetballen begint,

(Me vriendin had een oranje Sportster,gingen die mafkeezen juichen als ze voorbij een kroeg reed)...

Link naar reactie

Inderdaad nog een maand geduld hebben. Maar als ik hier lees hoe lang het kan duren eer je een nummerplaat krijgt, dan heb ik die misschien net als ik mijn rijexamen behaal...

Geduld is een mooie deugd, zeggen ze, maar in dit geval bijt (of steekt) het toch serieus...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Voilà! Rijbewijs op zak en vanmiddag eindelijk bollen met mijn oranje wesp!

Nu de hollanders met 0 op 9 uit het EK liggen kan ik ineens ook rustig rondrijden :-)

Ik post nog wel wat fotootjes wanneer ik hem in mijn bezit heb.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...