Ga naar inhoud
Vespaforum.be

12 volt conversie besteld!


Ignace

Aanbevolen berichten

Ale vooruit, vandaag naar United Scooters gebeld... 13 april kunne ze mij ontvangen. Aangezien ik van Beerse naar leuven niet met de Lambretta ga rijden, had ik dus vervoer nodig.

Kleine verhuiscamion gehuurd voor een dagje. Om 8 uur smorgens in het noorden van de prov Antwerpen vertrekken naar leuven, hem daar droppen, dan even terug slapen in de cabine na een zware 4-daagse in de Ardennen. Als hij klaar is na een kleine 3 uur terug naar huis, om dan m'n vriendin wat te verwennen en ten slotte savonds met de nacht beginnen.

Ik zal blij zijn als hij eindelijk terug in orde is! Wish me luck! :D

Link naar reactie

Volgens mij heb jezelf eerst nood aan een conversie Ignace. :-)

Link naar reactie
Aangezien ik van Beerse naar leuven niet met de Lambretta ga rijden, had ik dus vervoer nodig.

Is da te ver voor de Lambretta of voor u?! Man man man...

Vriendin verwennen/zware 4-daagse in de Ardennen/met de nacht beginnen... zoude da allemaal wel doen?

Gooooooood luck, you need it! Enne, nie alleen met uwe scooter precies...

Link naar reactie

je moet inderdaad in Halle zijn hé Ignace !

maar als je toch naar Leuven zou komen dan kan je die reservewelhouder komen ophalen als je wil

Link naar reactie

alee, als ge dan nu ineens uwen blok opendoet, een dl krukaske steekt in combi met een fatsoenlijk cilinderke, nief rollementen en bourages, koppelingsplaten en heel de santeboetiek dan komde wel op het goeie pad...

Link naar reactie

en passeert dan impesant efkes bij lambrettafinder in RANST(zie vorige topic) :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...