Ga naar inhoud
Vespaforum.be

bedankt


flyingpig

Aanbevolen berichten

Ik wil iedereen toch even een bedankje geven voor het bier, dat was echt niet nodig om met zo een massa bier af te komen.

Kan hier begot een café beginnen.

heb eigenlijk nog een aanbod, ik heb middenplaten gemaakt voor mezelf en Roufio, nu heb ik vandaag al de vraag gekregen van enkele personen om ook zo plaat voor hun te maken.

Nu gratis kan dat niet, maar wel tegen kostprijs .

Als er genoeg mensen zijn die zo een willen, dan kan de prijs misschien wel iets lager gaan nog.

ik zeg nog niets toe, ik wacht eerst even af hoe de reacties zijn en over welke aantallen het gaat en natuurlijk de kostprijs.

~(oo)~

Link naar reactie

Wel ik wou het je vandaag vragen , maar door de drukte op de 'cafe' stand ben ik het vergeten...

Moest je zo'n middenplaat kunnen maken voor op een GTV heb ik interesse . Zou handig kunnen zijn tijdens weekendtrips om bagage op vast te maken.

Jij bedankt voor de mooie naamplaatjes , super dat dit kan en die paar pinten ... drink ze met smaak ;-)

Link naar reactie

Hey Frank,

Heb je ook maten voor smallframes? (v50, primavera) if yes, dan mail ik u :D

Ced.

Link naar reactie
GTS heb ik binnenkort de maten voor een plaat, GTV heb ik nog een voorbeeld voor nodig, PX kan ik opmeten ( 2011 ), oldies : heb ik de maten van

De afmetingen voor GTS/GTV zijn dezelfde , worden op dezelfde manier gemonteerd. ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...