Ga naar inhoud
Vespaforum.be

COBBLESOUL RUN 4


EriX

Aanbevolen berichten

Dan hebde ook dienen plastieken gezien die even een moordaanslag probeerde te plegen op de mooiste (vespa) die daar rond reed.

De volgende ronde reed daar naar 't schijnt een GTS'er rond met nen plastieken kegel in zijn achterste...

Groetjes, nero.

Link naar reactie
En waar waren al die gasten hier met hun 35Pk blokskes???? Ni veel van gezien...spijtig.

Hun whitewall bandjes aan het poetsen?

Link naar reactie
En waar waren al die gasten hier met hun 35Pk blokskes???? Ni veel van gezien...spijtig.

Ge moet wel een motorijbewijs hebben om in het buitenland te mogen rijden... :))

Groetjes, nero.

Buitenland...wilde lachen... 't is 5 minuten over de grens... . :-)

Allée, volgend jaar dan misschien... ..

Greetz, ;-)

Link naar reactie
En waar waren al die gasten hier met hun 35Pk blokskes???? Ni veel van gezien...spijtig.

Ge moet wel een motorijbewijs hebben om in het buitenland te mogen rijden... :))

Groetjes, nero.

Buitenland...wilde lachen... 't is 5 minuten over de grens... . :-)

Allée, volgend jaar dan misschien... ..

Greetz, ;-)

Tis te hopen dat ze volgend jaar komen. En die "PRO's" met hun "pure-racePX'en" mogen ook nog terugkomen volgend jaar! Da ze daartegen dan ook maa wa getuned hebben. Tis te hope da ze dan volgend jaar ook recht blijven in de bocht :-)

Link naar reactie

er zijn nog mensen die werken ook he , ik kom daar anders ook nooit naartoe ,en nu ik een mooi blokje heb zou ik wel komen ?, om te stoefen of wa ? . ik ga wel eens komen volgend jaar of ergens anders , als mijne bouw af is tenminste.

Link naar reactie
En die "PRO's" met hun "pure-racePX'en" mogen ook nog terugkomen volgend jaar! Da ze daartegen dan ook maa wa getuned hebben. Tis te hope da ze dan volgend jaar ook recht blijven in de bocht :-)

Den dienen zijnen vespa stak rap in de camionette...:)))

Groetjes, nero.

Link naar reactie
er zijn nog mensen die werken ook he , ik kom daar anders ook nooit naartoe ,en nu ik een mooi blokje heb zou ik wel komen ?, om te stoefen of wa ? . ik ga wel eens komen volgend jaar of ergens anders , als mijne bouw af is tenminste.

:-D

Link naar reactie
Hij was inderdaad nie meer zo vriendelijk achteraf. Kheb maar wijselijk gedaan alsof ik GLRode nie kende (allij da zeg ik meestal om nie in affronten te vallen...)

toen dattem zei: Geert, moete een pint hebbe; toen kendem mor al te goe éh :D

haha;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...