jamie Geplaatst: 15 december 2011 Delen Geplaatst: 15 december 2011 vraagje ,,,,in voorkant van mijn 300 ie sport een joekel van een bluts in door tegen een opengaande deur van wagen te botsen ,,iemand enig idee hoe te herstellen ? is dat puur uitblutsen en plamuren of kan die plaat deels vervangen worden ? ( onderaan is naad te zien ) Link naar reactie
khemoekeenwespoftwie Geplaatst: 15 december 2011 Delen Geplaatst: 15 december 2011 kan je een foto posten, kwestie van de omvang van die joekel te zien Link naar reactie
khemoekeenwespoftwie Geplaatst: 15 december 2011 Delen Geplaatst: 15 december 2011 dubbele post Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 15 december 2011 Delen Geplaatst: 15 december 2011 Is dat gene plastic? Link naar reactie
jamie Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2011 da is compleet metaal net zoals in de jaren vijftig he ,,die bluts is terhoogte van de linker pinker ,,,het is geen buizenkader zoals de spleetoog brommers ;-) Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 15 december 2011 Delen Geplaatst: 15 december 2011 Plaat kan niet deels vervangen worden, enkel het volledige voorste schild tot aan de naad onderaan. Indien je dit zelf moet betalen, uitblutsen. Indien de bestuurder van de wagen dat moet betalen, een nieuwe front laten plaatsen. maar verschiet niet van het prijskaartje. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 15 december 2011 Delen Geplaatst: 15 december 2011 Amaaai die plasticrijders hebben dan toch scooters met meer metaal dan ik dacht aan xd ( grapje he dak hier niemand tegen de schenen stamp) Link naar reactie
jamie Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2011 tja afwachten wat de verzekering gaat mededelen he ,,en euh da zijn italiaanse tanks he arti-bella ;-)) Link naar reactie
jamie Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2011 is die plaat bovenaan ook nog op plaatsen gelast buiten onderaan ? Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 15 december 2011 Delen Geplaatst: 15 december 2011 Ik weet dat het een heel werk is om die plaat te vervangen. Op eigen kosten of niet? Zo niet, goede raad, laat er een volledige nieuwe schild op zetten. Zeg tegen de expert dat je geen plamuur op je vespa wilt. Maar hij gaat proberen het zo te laten herstellen, kost een heel pak minder, maar je zit natuurlijk met een opgelapte gts. Link naar reactie
cee Geplaatst: 15 december 2011 Delen Geplaatst: 15 december 2011 da is compleet metaal net zoals in de jaren vijftig he ,,die bluts is terhoogte van de linker pinker ,,,het is geen buizenkader zoals de spleetoog brommers ;-) never ever call a lambretta ne spleetoogbrommer Link naar reactie
Joene Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 Ha die cee een beetje boos ;-) Maar ik denk niet dat jamie hiermee een lambretta bedoelt maar eerder van die boosters, Nitro's, etc... Link naar reactie
EriX Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 Ideaal moment om de slijpschijf boven te halen en een "custom modern Vespa cutdown" te maken. Ik zal maar ni "custom plastic" zeggen of die lange tenen gaan hier weer beginnen zeveren... :-) Link naar reactie
jamie Geplaatst: 16 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2011 ik bedoelde idd het japans gedoe he ,,suz ,,yam ,,,, Link naar reactie
jamie Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2012 voila ,,,bluts hersteld ,,, door dealer vermeulen st niklaas ,,knap werk van die mannen Link naar reactie
wimpy007 Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 voila ,,,bluts hersteld ,,, door dealer vermeulen st niklaas ,,knap werk van die mannen Volledig nieuwe of uitgeblutst ? Link naar reactie
jamie Geplaatst: 22 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2012 uitgeblutst door carrosier he Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.