Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Deugnieten Rit, 3de editie


Ph.

Aanbevolen berichten

Pfioe... was me een dagje.:)

Tegen 9.30u thuis vertrokken om tegen elven te arriveren bij "de Makke" in Duisburg. Na een goeie tas koffie doorgereden naar Haasdonk.

deugnietenrit2012001a.jpg

Bij aankomst croissants, koffie en een goodiebag in ontvangst mogen nemen.

Toen de mannen en vrouwen van squadre toekwamen was de voorziene parkingplaats snel gevuld. Gelukkig was er hier nog véél ruimte over:

deugnietenrit2012003a.jpg

Bij aankomst van de primaveraboys besloten we maar snel om te vertrekken, kwestie van een beetje voorsprong te hebben.:)

deugnietenrit2012004a.jpg

En het genieten kon beginnen, mooie binnenwegen afgewisseld met stukjes off road:

deugnietenrit2012005a.jpg

deugnietenrit2012006a.jpg

Omdat er nogal veel volk in café van de tussenstop zat, besloten we om hier een pitstop in te lassen, de Makke tracteerde! :)

deugnietenrit2012007a.jpg

Omstreeks 17.00u terug aangekomen in het clublokaal. Nog juist iets kunnen drinken en op tijd vertrokken om in de gietende regen te kunnen rijden.

Schuilen dus en 2 koffies later was de meeste regen gevallen. Me laten op de goede weg "zetten" door Marc (waarvoor dank) en verder naar huis gereden.

Jammer genoeg had het onweer blijkbaar serieus huisgehouden in St-Genesiusrode en omstreken, want vele straten stonden er blank of waren overdekt met een 10cm-dikke slijklaag. Al slippen en sleuren me een weg proberen te banen terwijl mensen bezig waren hun kelders leeg te pompen en/of hun huizen slijkvrij aan het maken waren. Hallucinante beelden...

Tegen 20.00u thuis geraakt met een dikke 250km meer op de teller.

Dank aan de organisatoren voor het warme onthaal en het uitstippelen van een heel mooie rit. De mannen van Primavera zullen volgende week hun best moeten doen om nog beter voor de dag te komen!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Hoi,

Bedankt aan de organisatie. Ik heb ervan genoten het was een zeer afwisselende rit.

Prima ontvangen...

IMG0015-L.jpg

Mooie omgeving...

IMG0054-L.jpg

IMG0059-M.jpg

Een alcoholflitser?

IMG0087-L.jpg

Het was genieten en eigenlijk weer in een flits voorbij...

IMG0106-L.jpg

Volgend jaar weer van de partij... zeker weten...

Nog meer foto's en een kort filmpje hier...

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/VESPA-2012/VCL-DEUGENIETEN-RIT-2012/23091090_3fC2ST#!i=1858866511&k=SMNx9TV

GRTS Danny

Link naar reactie

Vallie, dat was ik, electrice probleem . Dank u voor het compliment. ( zeker de led in mijn koplampen viel wel op ) hij start nu terug direct. Maar toen er 30 man stond te kijken was dit niet zo leuk. Heb er toch 90 km met plezier mee gereden ! Vespa social club komt volgend jaar met meerdere. ( prachtige omgeving )Gr. Jrjs

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...