Ga naar inhoud
Vespaforum.be

waar blijven die "custom" plastics eigenlijk?


fajes

Aanbevolen berichten

Welja Zandman, je stelt de vraag zelf. Ik pak het voorzichtig aan: tof dat je een persoonlijke toets geeft aan je scooter, maar "customizen" in de zin van het woord die hier wordt bedoeld, houdt meer in dan gewoon "een persoonlijke toets geven d.m.v. opvijsstukken (hetzij optisch, hetzij qua prestaties op, welk vlak dan ook). Ik heb op mijn brommerke ook wat stukken staan waardoor hij wat beter rijdt (mits een tikkeltje af- en opvijs- en afstelwerk), maar geen haar op mijne kop dat eraan denkt om dat "customizen" te noemen. Customizen is niet hetzelde als kant-en-klare stukken erop draaien (voor prestaties of voor de looks, maakt al niet veel uit). No offence als je dat doet, hoegenaamd niet, da's allemaal plezanr, maar customizen is meer dan dat.

Link naar reactie
Als ik mijne plastic standaard laat is hij binnen 25 jaar meer waard dan een getunede :)

Iedereen die een oldtimer zoekt wil toch een zo origineel mogelijke scoot.

Das waar, al vrees ik dat een plastic binnen 25 jaar gewoonweg niks meer waard zal zijn ;-)

aha hier ne waarzegger se.kunde gij mischien ook de beurskoersen en de nummers van de lotto voorspellen

Link naar reactie
Zg Sus, denk jij dan ook dat een citroen saxo binnen 25 jaar nog iets zal waard zijn?

Wie weet?, als het maar oud genoeg wordt krijgt alles terug waarde.Ik heb ooit een VW kever in speciale uitvoering met jeans zetels verkocht voor 3000 fr aan de rijschool.die gebruikten die toen nog om mee te oefenen op hun terein.een paar jaar later gaven ze 100.000 fr voor ne kever.

Mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt met een 2pktje dat bij haar nog in den hof stond.Ze moest bijna geld bijgeven om dat te komen ophalen . koopt dat nu maar eens.

Link naar reactie

Ge kunt natuurlijk uwe prachtige vespa volledig verbouwen, maar dan stel ik mij de vraag waarom je dan niet iets anders hebt gekocht, ge laat uw vrouw toch ook niet helemaal verbouwen, tenzij dat je er niet tevreden met bent?

Nog veel scooterplezier in 2012

Link naar reactie
Sus, nu vergelijk je ne vw kever met ne plastieke gts :)))

daar gaven ze toen ook genen bal voor,er waren er honderdduizenden van gemaakt.ik heb ook ooit nog nen beta mx5 en nen honda ss50 gehad. ook voor nen spotprijs weg gedaan ik wouw dat ik ze nu nog had.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...