DAXX Geplaatst: 8 december 2011 Delen Geplaatst: 8 december 2011 Dat die vraag weer ging komen uit de "classic"hoek was te verwachten,maar van alle classics die ik heb gezien in mijn leven en die "gecustomized" waren...awel dat was met stukken die ze in nen shop kochten of zaken weglaten of paintjobke doen,,,,,ga maar eens naar een beurs en ze gooien die dingen naar uwe kop in tegenstelling tot die GTS'en,waar ge just wat rekjes of stickers voor kunt kopen,,,,,,,,en ja ge hebt gelijk "ik zal het zelf moeten maken". CHEERS EDIT; sorry dit was ik even vergeten bij die classics,,,het graveerwerk en dat was wel proper,maar nevertheless je mag niet vergeten dat er al 60 jaar scooters aan het bollen zijn en volgens mij de eerste 20 jaar ook ni veel "custom" te zien was,geeft dat nog een paar jaar en uwe honger zal gestilt zijn. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2011 toch straf, ik stel serieus de vraag of er custom dingen aan de gang zijn in Belgiƫ die verder gaan dan een ander rekske, banden of ne sticker en wordt gewoon keer op keer verweten dat het om te lachen, stoken, zeveren, enz... is? dat er customzaken verkocht worden voor classics is toch ook voort gekomen uit het feit dat mensen eerst zelf zoiets fabriceerden? ik snap niet dat er gvdmme altijd op classics moet gezaagd worden? die hebben er nu toch niks mee te maken? mijn vraag kwam er puur uit interesse. 'bogstandard' vind ik die GTS toestanden maar niks, vandaar mijn vraag of er soms serieuze verbouwingen werden gedaan? pinkers wegwerken, achterlichtje in "frenchen",... maar nee, alleen maar gezaag is het resultaat. Daxx, ge weet goed genoeg wat ik bedoel... idd je zal het zelf moeten maken! Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 8 december 2011 Delen Geplaatst: 8 december 2011 Misschien een goede site voor plastic owners : http://www.custommoldedplasticparts.com/ Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 8 december 2011 Delen Geplaatst: 8 december 2011 Awel eerlijk gezegd he, als ik echt de tijd zou hebben om te verbouwen, zou ik wSs een roestbak kopen om daar iets moois en speciaals van te maken. Mijn vorig project staat nu ook na 8 jaar op punt ;- Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 8 december 2011 Delen Geplaatst: 8 december 2011 Hey Tom, goede site, ik ga een volledig nieuwe vorm laten gieten voor mijn GTS. Eentje dat ik er gewoon over kan schuiven. Hahahaha Link naar reactie
Joene Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 misschien kan je die custom onderdelen dan gewoon printen met je 3D printer http://bit.ly/w1rFsR Link naar reactie
Viet Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 nu de 'Plastics' toch al een veel voorkomend fenomeen zijn geworden stel ik mij de vraag waar de custom bakken blijven hier op het forum? Omdat het geen zin heeft. Rijdt ge ook in een getunede, verlaagde, geblindeerde, laawaaierige johnnyauto rond? En zo neen? Waarom niet? Waar is de creativiteit? Ik niet, 'k heb ene gezellige, mooie, zeer standaard gezinswagen. Waarom m'n auto niet uitgebouwd is? Omdat het geen zin heeft, net zoals bij de scoot. No offence tegen de mensen die er geld, tijd en moeite insteken, er zitten juweeltjes tussen. Ik persoonlijk heb het echter nooit hoog opgehad met johnnys die hun auto uitbouwen en ik zie geen verschil in het uitbouwen van een auto of het uitbouwen van een scooter. Een poosje geleden stond hier eens een gts die helemaal gestript was. Kwam niks als commentaar op van de oldies, omdat hij zo veel op een japanner leek. Volgens mij kunnen de mensen met een plastic, wat ze ook doen, toch nooit goed doen bij de roestbakkengarde. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 http://www.popgadget.net/2007/08/vespa_hightech.php Link naar reactie
corneut Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 Als ik mijne plastic standaard laat is hij binnen 25 jaar meer waard dan een getunede Iedereen die een oldtimer zoekt wil toch een zo origineel mogelijke scoot. Ik wil mijne gts gewoon standaard met een personal touch. Niets te ingrijpends. Dit vind ik persoonlijk het mooiste.. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 pfff, saai venten die plastic drivers Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 Als ik mijne plastic standaard laat is hij binnen 25 jaar meer waard dan een getunede Iedereen die een oldtimer zoekt wil toch een zo origineel mogelijke scoot. Das waar, al vrees ik dat een plastic binnen 25 jaar gewoonweg niks meer waard zal zijn ;-) Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 Ik begrijp Fajes wel,maar ik denk dat het wss nog iets te vroeg om ingrijpende custom projectjes tegen te komen,als er in de toekomst op de tweede handsmarkt wat meer GTS'en tegen een schoon prijske gaan komen,zullen de customprojectjes rechtevenredig gaan verschijnen. Link naar reactie
Domi Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 geef ze dan op zijn minst is een ander kleurtje,ik heb de beige en de zwarte nu wel gezien... flake ze ne keer,zet er ne sidewinder op,een langer fourche,snijd een stuk van die billen af... maar alstublieft,zet er geen lampen en spiegels op,want dat is erover ;-)) Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 geef ze dan op zijn minst is een ander kleurtje,ik heb de beige en de zwarte nu wel gezien...flake ze ne keer,zet er ne sidewinder op,een langer fourche,snijd een stuk van die billen af... maar alstublieft,zet er geen lampen en spiegels op,want dat is erover ;-)) te laat, staan al 2 extra lampen op Link naar reactie
RUSOR Geplaatst: 10 december 2011 Delen Geplaatst: 10 december 2011 Hoi, Deze custom genoeg:):):):) Jetsonscooter Link naar reactie
RUSOR Geplaatst: 10 december 2011 Delen Geplaatst: 10 december 2011 Hoi, Misschien kan iemend dit conceptje nabouwen... ziet er toch goed uit Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 Nou - ik ben toch blij, dat dat niet een echte proto is... De photoshopper die dat ding gemaakt heeft, heeft t niet begrepen; meer een rups dan een wesp! Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 En hoe dat die voorvering gaat werken is mij een raadsel )) Link naar reactie
sindo Geplaatst: 12 december 2011 Delen Geplaatst: 12 december 2011 http://youtu.be/1TGPpeyJVYQ de eerste ratlook? Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 12 december 2011 Delen Geplaatst: 12 december 2011 http://youtu.be/1TGPpeyJVYQde eerste ratlook? bweek. past niet. Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 12 december 2011 Delen Geplaatst: 12 december 2011 http://youtu.be/1TGPpeyJVYQde eerste ratlook? bweek. past niet. AMai, ja, zo f*cking ugly! Link naar reactie
sindo Geplaatst: 12 december 2011 Delen Geplaatst: 12 december 2011 ja t'is dan ook een LX he... aap en gouden ring ... Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 13 december 2011 Delen Geplaatst: 13 december 2011 roest look maken op plastic onderdelen vind ik ze zelfs over Link naar reactie
bardi Geplaatst: 13 december 2011 Delen Geplaatst: 13 december 2011 Dat brandblusserke blijkbaar niet gebruikt terwijl zn scooterke in de vlammen stond... ... .hij zal waarschijnlijk naar zn tv bil zitten staren hebben... .. Als ze mij een dag op zon misbaksel willen zien rondbollen, zal er serieus gedokt moeten worden... Link naar reactie
zandman Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 Tja custom, wat is custom. Heb op de mijne: Leo Vintage uitlaat Mid hoog Isotta windscherm (laag Vespa scherm bij beter weer dan nu) Een 12 V stekker in handschoenenkast (en gps steuntje op spiegel :-) ) Led verlichting in handschoenenkast Verlichting achter claxon rooster Alarmlichtfunctie dmv circuitje van gelec (www.gelec.be) Logoscooter crash bars Classic racks zwart bagagerekske achter Classic racks rekje tussen de voeten en nie te vergeten een ander lampeke in mijne koplamp voor beter zicht :-D En een videoke van de alarmlichtfunctie Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.