Ga naar inhoud
Vespaforum.be

waar blijven die "custom" plastics eigenlijk?


fajes

Aanbevolen berichten

nu de 'Plastics' toch al een veel voorkomend fenomeen zijn geworden stel ik mij de vraag waar de custom bakken blijven hier op het forum?

ik zie enkel standaard scootjes, weinig of geen inventieve aanpassingen, laat staan iets radicaal hoogstens een andere uitlaat of een gpshoouder...

kom op! waar is die creativiteit?? :)

Link naar reactie

Tja Faes,ge kunt die vraag beter eens aan SIP of dergelijke stellen,wat ge niet kunt kopen,kunt ge ook ni monteren hé...anders ideekes genoeg,maar om nu zelf den R&D te gaan doen,vind ik nu voor de moment er efkes over,,,een paar voorbeelden: headset kan graver,mono race-zadel,een proper uitgewerkt tuning intake filterhuis met behuod van de carter ontluchting en misschien stom,maar diene centrale veerpoot kan volgens mij ook wel eens nen make over hebben,andere vorm en kleur van de passagier voetsteunen of blindplaten evenals ook blindplaten voor al die plastieke rommel die ik er al heb afgehaald,,,,,,,nen op maat gemaakte speedgas,afregelbare remleviers en een andere vloerplaat en etc,,,,,,als ik eens veel tijd,goesting en ruimte heb,,,,,,,,,of SIP zou dit moeten lezen en er zelf aan beginnen , , daarmee zijn ze toch groot geworden mijn gedacht.

CHEERS

Link naar reactie

zelf dingen maken hé Daxxemax? :)

maar zomaar wat opvijzen noem ik niet echt "custom". paintjobs, zelfgebouwde stuff,... da wil ik zien. nu boeit zo'n GTSLXGT me evenveel als een Ford Fiësta...

Link naar reactie

nee nee, ik ben volledig akkoord. Heb zelf al aan 't zoeken geweest naar 'speciale' gts-en en aanpassingen (beetje ziekte van m'n 4x4 achtergrond) en vind zeer weinig. Buitenland meer (modernvespa.com) maar België zo goed als niks. En eigenlijk wel raar, want als het op 4x4 en auto's aankomt is het in Belgie amper nog mogelijk iets te wijzigen terwijl aan moto's en scooters de reglementering en vooral keuring nog onbestaande is?

Link naar reactie
gij wou gewoon ne stok in het hoenderhok gooien ja ;)

Ik vind dit nochtans een terechte opmerking van Fajes. Nu zijn er veel te veel van die saaie standaardbakken die zo uit de winkel komen. Dit zegt natuurlijk wel veel over de nieuwe (midlifecrisis) scooteristen (en hun al dan niet creatieve inbreng).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...