mr160 Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 Custom gaat nog wel even iets verder dan dat. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 Voor mij is iets pas custom als er in geslepen is. Mijne jeep is al heel custom ;-) de vespa heb ik nog niet in geslepem Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 Nog wat subtiel (en of 't er nu beter van geworden is?), maar hier iemand die flink werk gehad heeft. http://modernvespa.com/forum/topic63940 Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 Hehe - hier eindelijk 1 die met een slijpschijf is bewerkt: http://modernvespa.com/forum/topic81396?start=40 Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 ik heb niks tegen nen plastic Vespa, maar die zijn precies met hun smoel tegen nen muur gereden, een ander koplamp zou al wonderen doen Ik vind dat de enige designerfout, de frontpartij Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 Welja Zandman, je stelt de vraag zelf. Ik pak het voorzichtig aan: tof dat je een persoonlijke toets geeft aan je scooter, maar "customizen" in de zin van het woord die hier wordt bedoeld, houdt meer in dan gewoon "een persoonlijke toets geven d.m.v. opvijsstukken (hetzij optisch, hetzij qua prestaties op, welk vlak dan ook). Ik heb op mijn brommerke ook wat stukken staan waardoor hij wat beter rijdt (mits een tikkeltje af- en opvijs- en afstelwerk), maar geen haar op mijne kop dat eraan denkt om dat "customizen" te noemen. Customizen is niet hetzelde als kant-en-klare stukken erop draaien (voor prestaties of voor de looks, maakt al niet veel uit). No offence als je dat doet, hoegenaamd niet, da's allemaal plezanr, maar customizen is meer dan dat. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 zoals ik al zei... als er geen slijpschijf aan te pas komt is het niet customizen Link naar reactie
sus Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 Als ik mijne plastic standaard laat is hij binnen 25 jaar meer waard dan een getunede Iedereen die een oldtimer zoekt wil toch een zo origineel mogelijke scoot. Das waar, al vrees ik dat een plastic binnen 25 jaar gewoonweg niks meer waard zal zijn ;-) aha hier ne waarzegger se.kunde gij mischien ook de beurskoersen en de nummers van de lotto voorspellen Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 1 januari 2012 Delen Geplaatst: 1 januari 2012 Zg Sus, denk jij dan ook dat een citroen saxo binnen 25 jaar nog iets zal waard zijn? Link naar reactie
sus Geplaatst: 1 januari 2012 Delen Geplaatst: 1 januari 2012 Zg Sus, denk jij dan ook dat een citroen saxo binnen 25 jaar nog iets zal waard zijn? Wie weet?, als het maar oud genoeg wordt krijgt alles terug waarde.Ik heb ooit een VW kever in speciale uitvoering met jeans zetels verkocht voor 3000 fr aan de rijschool.die gebruikten die toen nog om mee te oefenen op hun terein.een paar jaar later gaven ze 100.000 fr voor ne kever. Mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt met een 2pktje dat bij haar nog in den hof stond.Ze moest bijna geld bijgeven om dat te komen ophalen . koopt dat nu maar eens. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 2 januari 2012 Delen Geplaatst: 2 januari 2012 mijn vriendin vroeg of ik geen zadelverwarming kon installeren... Link naar reactie
S rider Geplaatst: 2 januari 2012 Delen Geplaatst: 2 januari 2012 Wil je voor een echte customized Vespa gaan ga dan eens langs bij Vespa Antwerpen, personaliseren van je vespa op maat, zie link een Vespa GTS volledig overtrokken met carbon https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=krisjeschoeters&target=ALBUM&id=5693107863523653249&authkey=Gv1sRgCKLfvrD-8qeqQg&feat=email Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 2 januari 2012 Delen Geplaatst: 2 januari 2012 zo veel zie ik daar toch ni aan overtrokken ? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 3 januari 2012 Delen Geplaatst: 3 januari 2012 We hadden net geconcludeerd dat een custom verder gaat dan het 'personaliseren' dat een dealer doet. Beetje te veel Vespa-antwerpen logo'tjes op dat ding, naar mijn smaak. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 3 januari 2012 Delen Geplaatst: 3 januari 2012 Sus, nu vergelijk je ne vw kever met ne plastieke gts )) Link naar reactie
Cult Geplaatst: 3 januari 2012 Delen Geplaatst: 3 januari 2012 Sorry he Srider, maar een sticker erover trekken is niet echt "het van het"... Link naar reactie
S rider Geplaatst: 3 januari 2012 Delen Geplaatst: 3 januari 2012 Ge kunt natuurlijk uwe prachtige vespa volledig verbouwen, maar dan stel ik mij de vraag waarom je dan niet iets anders hebt gekocht, ge laat uw vrouw toch ook niet helemaal verbouwen, tenzij dat je er niet tevreden met bent? Nog veel scooterplezier in 2012 Link naar reactie
fajes Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2012 was da nu weer voor een vergelijking?! Link naar reactie
sus Geplaatst: 3 januari 2012 Delen Geplaatst: 3 januari 2012 Sus, nu vergelijk je ne vw kever met ne plastieke gts )) daar gaven ze toen ook genen bal voor,er waren er honderdduizenden van gemaakt.ik heb ook ooit nog nen beta mx5 en nen honda ss50 gehad. ook voor nen spotprijs weg gedaan ik wouw dat ik ze nu nog had. Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 4 januari 2012 Delen Geplaatst: 4 januari 2012 was da nu weer voor een vergelijking?! ze snappen er niks van ... Link naar reactie
ToonR Geplaatst: 4 januari 2012 Delen Geplaatst: 4 januari 2012 http://modernvespa.com/forum/topic70522?highlight=custom+gts Die mag je steeds voor mij kopen Ik heb enkel een VanHasselt uitlaat, want mijn rekening puilt nog niet uit van de centen. Maar mods op een al heel mooie standaard? Dat is zoals een Ferrari nog wat meer vermogen geven... Enkel voor de happy few Groetjes Toon Link naar reactie
ToonR Geplaatst: 4 januari 2012 Delen Geplaatst: 4 januari 2012 http://modernvespa.com/forum/topic70522?highlight=custom+gts Die mag je steeds voor mij kopen Ik heb enkel een VanHasselt uitlaat, want mijn rekening puilt nog niet uit van de centen. Maar mods op een al heel mooie standaard? Dat is zoals een Ferrari nog wat meer vermogen geven... Enkel voor de happy few Groetjes Toon Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.