Ga naar inhoud
Vespaforum.be

chroom of alu-beenschildrand


1969

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zou graag een beenschildrand op mijn vespa steken, er zijn er met vijsjes vast te zetten en er zijn er om met een speciale tang te monteren. die met vijsjes zijn een beetje dikker van uitvoering dan die die je moet monteren met een tang.als je één neemt die je moet monteren met een tang, moet je dan je stuur afnemen? naar welke gaan jullie voorkeur uit? alvast bedankt voor de reactie.

Link naar reactie

Voor een wide frame zou ik geen rand plaatsen (tenzij die er in origine op zit), voor een large frame een chrome rand en voor een small frame een alu-rand.

Als je een chrome rand aanschaft zorg ervoor dat het de juiste is en mooi past (bijplooien is niet evident). Zorg er ook voor dat het er één is met vijzen "zonder" kop.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Persoonlijk zou ik aanraden een aluminiumrand te bestellen en ofwel de montagetang erbij bestellen ofwel iemand zoeken die zo'n ding heeft en 't kan gebruiken. Die Chromé randen roesten allemaal omdat die goedkoop geproduceerd worden.

Link naar reactie
Persoonlijk zou ik aanraden een aluminiumrand te bestellen en ofwel de montagetang erbij bestellen ofwel iemand zoeken die zo'n ding heeft en 't kan gebruiken. Die Chromé randen roesten allemaal omdat die goedkoop geproduceerd worden.

bestaat dat niet in RVS ?

Ben eigenlijk ook nog op zoek en weet ook niet de welke ik moet nemen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...