Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Retro


gem

Aanbevolen berichten

Smaken verschillen maar PT cruiser vind ik er totaal naast! zo'n lelijk ding, das van willen maar niet kunnen... (allé, dat vind ik hé) ;-)

En daarenboven ken ik een paar mensen die met chrysler gereden hebben (niet met PT cruiser maar toch chrysler, miserie)

Geef mij maar die van MR160

Link naar reactie

koop zoiets al la fiat doblo/renault kangoo/citroën berlingo... das muug handig!!! (uiteraard niet de meest bekoorlijke wagens, maar nen auto moet volgens mij gewoon iets handigs zijn, als ge iets wilt da mooi is en leuk rijdt dan koopte iets op 2 wielen met een aantal paarden onder)

Link naar reactie

Ik heb een Kangoo als boodschappenauto; een Vespa past er precies (schuin ingereden) in, en ik kan hem in m'n eentje in- en uitladen. Erg relaxed. Minder is dat ie zwaar is en dus veel kost als ie stil staat, en dat ie in de cabine nogal lawaaiig is, waardoor je 'em minder snel pakt voor lange afstanden. Voordeel is, dat je met Vespa op pad gewoon hard kunt rijden, itt met een aanhangertje een Vespa vervoeren :P

Link naar reactie

Ne pt is ene vrouwenbak.

Ik heb een machtig handige stationwagen die perfect als gezinswagen fungeert. Smaken verschillen natuurlijk, maar toen ik hem een paar jaar geleden kocht, vond ik het de mooiste in z'n klasse, en nu hoop ik er nog een jaar of 8 mee te rijden ;) (Enkel in de weekends, in de week is hij voor't vrouwtje en is de fiets en de px voor den deze ;))

gr_1PD2_S0000005_F0000028.png

Als geld echter geen probleem zou zijn, zou het wellicht een x5, een range rover sport of een maserati worden, en een aston martin voor in de weekends. 't Zit er echter niet aan te komen, heb ik het gevoel.. 'k Lig er niet wakker van ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...